سوپرلیگ اروپا در صورت برگزاری باید توسط هواداران رئال مادرید تصویب می شد

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که سوپرلیگ اروپا به پروژه ای شکست خورده تبدیل شد اما حقیقت این است که کادنا کوپه امروز گزارشی منشتر کرده است که حتی اگر رئال هم قرار بود در این تورنمنت حضور پیدا کند باید از هوادارانش رای گیری می کرد.

بند سوم اساسنامه رئال مادرید می گوید که باشگاه رئال مادرید فقط می توان در تورنمنت هایی که فدراسیون فوتبال اسپانیا به آن اشاره کند، بازی کند. بند چهار نیز به این نکته اشاره کرده است که رئال مادرید باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد. بدین ترتیب بر اساس اساسنامه کنونی رئال مادرید، این باشگاه نمی تواند از قوانین یوفا، فیفا یا فدراسیون فوتبال اسپانیا تبعیت نکند و باید به آنها عمل کند. اما نکته این جاست که امکان تغییر اساسنامه کاملا وجود دارد و اگر دو سوم هواداران در اجلاس قانونگذاران پاسخ مثبت بدهند، این قوانین تصویب می شود. معمولا هم چنین قوانینی که به سود باشگاه هستند خیلی راحت توسط اعضای رسمی باشگاه تصویب می شوند.

خوان لاپورتا مدیر بارسلونا نیز شب گذشته حرف مشابهی را زد و گفت که حضور در سوپرلیگ باید در ابتدا توسط هواداران بارسلونا مورد رای گیری و تصویب قرار بگیرد که این موردی کاملا مرسوم در میان باشگاه های مردمی نظیر رئال و بارسا است در حالی که برخی خواستند که حرفهای لاپورتا را طوری تعبییر کنند که گویی ضد این مسابقات است در حالی که او یک قانون کاملا بدیهی را بیان کرد. در باشگاه های رئال و بارسا همه اتفاقات مهم باید توسط اعضای رسمی تصویب شوند. به طور مثال بازسازی برنابئو و وام ۵۷۵ میلیونی برای آن نیز توسط هواداران رئال مورد رای گیری و تصویب قرار گرفته بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ