شاهکار بنزما: بالاتر از کریستیانو رونالدو در دو رکورد

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی در بازی رئال و کادیز دبل کرد و حالا به رکورد گلزنی در مقابل ۳۵ تیم مختلف لالیگایی با پیراهن رئال رسید. رکوردی که در تاریخ رئال فقط رائول به آن رسیده بود و رونالدو فقط به ۳۳ تیم مختلف رسید. کریم با دبلش ۲۱ گله شد و حالا فقط دو گل تا مسی به عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا فاصله دارد.

کریم در بازیهای اخیرش در لالیگا  یک گل به ختافه، یک گل به اتلتیکو، دو گل به الچه، دو گل به سلتاف یک گل به ایبار، یک گل به بارسا و دو گل به کادیز زده است و روند بی نظیر ۱۱ گل در ۹ بازی اخیرش را داشته است.بدون گلهای کریم رئال مادرید در این ۹ بازی هشت امتیاز کمتر داشت و می توان گفت که رئال کاملا به بنزما وابسته است.

بنزما در این فصل ۲۷ گل زده است که که ۲۱ تایش در لالیگا بوده است که در مسیر رسیدن به رکورد ۳۰ گل خود در فصل ۱۹-۱۸ است هر چند که بهترین رکوردش ۳۲ گل در فصل ۱۲-۲۰۱۱ بوده است.

بنزما در کنار کریستیانو رونالدو (۹ فصل) و رونالدو نازاریو (سه فصل) تنها بازیکنان رئال مادرید در قرن ۲۱ هستند که در سه فصل پیاپی در لالیگا بیش از ۲۰ گل زده اند.

از سویی کریم در مقابل کادیز به ۸۸ پاس گل در لالیگا رسید که به رکورد دار ترکیب رئال در قرن ۲۱ تبدیل شد و از کریستیانو با ۸۷ پاس گل عبور کرد.

بنزما تا کنون در لالیگا ۱۱ پنالتی زده که همه را به گل تبدیل کرده است. اگر او پنج پنالتی دیگر هم در لالیگا بدون خطا به گل تبدیل کند به رکورد استوانی می رسد که ۱۶ پنالتی در لالیگا زده و همه را به گل تبدیل کرده است. بنزما دومین بازیکن تاریخ رئال پس از هیرو است که تمامی یازده پنالتی اولش را به گل تبدیل کرده است.

از سویی کریم در مقابل کادیز به ۳۲ گل لالیگایی با ضربه سر رسید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ