زیدان:«اگر بخواهیم به داوری فکر کنیم، صدمه می بینیم»

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و چلسی شرکت کرد.

میلیتائو:” بازیکنی دیگر در ترکیب است و اخیرا خیلی خوب کار کرد. خوشحال هستیم. صبور بوده و خوب تلاش کرده است. هر کسی نقش خود را ایفا می کند.”

جنگیدن برای لالیگا و چمپیونزلیگ :” انتخاب نمی کنیم. در هر دو تورنمنت زنده هستیم. مشکلات زیادی در این فصل داشتیم اما همیشه توانستیم بلند شویم. یک ماه مانده و تا آخرین لحظه تلاش می کنیم. به چیز دیگری فکر نمی کنیم. سعی می کنیم همه تلاش خود را درون زمین داشته باشیم و در غیر این صورت بردن غیرممکن است.”

پیام حمایت برای پرز فرستادید؟” مدیر می داند که درون قلبم چه حسی دارم. سعی می کنیم برای بازی فردا آماده شویم.”

بازی نزدیکی خواهد بود؟” این یک نیمه نهایی مشکل است. فکر نمی کنم که چلسی بسته بازی کند. تیم کاملی دارند که خوب دفاع و حمله می کنند. باید تمرکز داشته باشیم و موقعیت ایجاد کنیم. سعی می کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم و به چلسی ضربه بزنیم.”

تاثیر یوفا روی داوران:” برای ما اتفاقات درون زمین مهم است. داور کار خودش را می کند. فقط سعی می کنیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. اگر به این فکر کنیم که داور قرار است به ما ضربه بزند، ویران می شویم. از دقیقه یک تا ۹۰ رقابت خواهیم کرد. وارد بقیه مسائل نمی شویم.”

تهدیدهای یوفا:” پوچ است که فکر کنیم فصل بعد در چمپیونزلیگ نخواهد بود. هر چه می خواهندف بگویند. صحبت های زیادی شده و می گویند که فصل بعد از مسابقات محروم می شویم و … اما ما روی بایز فردا تمرکز داریم. این چیزها تحت کنترل ما نیست. صحبت های زیادی انجام می شود. می خواهیم فصل بعد رئال مادرید را در چمپیونزلیگ ببینیم.”

بازی فردا:” مشکل ترین بازی است چرا که همیشه بازی بعدی مشکل ترین است. چمپیونزلیگ خاص است اما تورنمنت های مهم دیگری داشتیم. آماده ایم و می خواهیم بازی خوبی داشته باشیم. برای ما رقابت کردن مهمترین بخش است.”

ضربه خوردن به وجه هرئال به خاطر سوپرلیگ:” ما روی بازی فردا تمرکز داریم. متاسفم اما به این سوال جواب نمی دهم.”

هازارد:” تردیدی در او نمی بینم. بازی قبلی را انجام داد و خیلی خوب بود. مهم این است که مشکلی وجود نداشته باشد. با ماست و خوشحال هستیم. نقش مهمی خواهد داشت.”

کروس و مندی” تونی آماده خواهد بود و با ما خواهد بود .فرلاند نه، هنوز به زمان نیاز دارد.”

خودت را بیشتر بیرون از رئال می بینی تا درون آن:”روی بازی فردا تمرکز داریم. همیشه این بحث که درون تیم هستم یا بیرون آن مطرح است. سعی می کنیم که مثل همیشه خوب رقابت کنیم. بقیه بحث ها به شما مربوط است.”

تجربه شما بیشتر است:”در شرایط کنونی می بینیم که چلسی کار خود را در چمپیونزلیگ داشته است. هر سال بازی متفاوتی برگزار می شود. چلسی در همه تورنمنت ها تجربه دارد. سعی می کنیم که دو بازی خیلی خوب را داشته باشیم تا صعود کنیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ