ایلایکس موریبا اعتماد رونالد کومان را جلب کرده است

0

بارسا نیوز – به گزارش نشریه اسپورت ، به نظر می رسد که رونالد کومان به سیستم ۳ دفاعه تیم بارسلونا عادت کرده است و برنامه های تعویض و … را مطابق این سیستم می چیند.

در سیستم ۳ دفاعه بارسلونا در نیمه دوم بازیکنان خطوط دفاع و حمله خود را به مراتب تعویض می کند ، اما در خط هافبک ۳ بازیکن ثابت وجود دارد ، سرخیو بوسکتس ، فرنکی دی یونگ و پدری. البته ایلایکس موریبا ستاره جوان بارسلونا به عنوان گزینه اصلی تعویض در این خط ظاهر شده است.

در تیم بارسلونا پدری گونزالس با ۴۷ بازی بیشترین بازی را در کل بازیکنان تیم انجام داده است. فرنکی دی یونگ با ۴۶ بازی ، آنتوان گریزمان با ۴۵ بازی و سرخیو بوسکتس با ۴۴ بازی در رده های بعد قرار دارند. از ۴ بازیکن پر استفاده کومان ، ۳ بازیکن به خط هافبک تعلق دارند. لنگلت هم در تعداد بازی هم رده بوسکتس است.

روشن است که دقیقه بازیکن های خط هافبک بسیار زیاد است و در این مقطع حساس باید به درستی از آن ها استفاده شود. اینجا است که ایلایکس موریبا به عنوان بازیکن مورد اعتماد رونالد کومان وارد می شود و در بازی چرخشی شرکت می کند.

ایلایکس موریبا با ۱۸ سال سن از بازیکنی پیشکسوت مانند میرالم پیانیچ و ریکی پویگ جوان از نظر دقایق بازی عبور کرده است. او در ۸ بازی اخیر بارسلونا به صورت متوالی تعویض شده است و با ۳۸۶ دقیقه در تیم اول ، ۱ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده است.

در ۸ بازی متوالی که ایلایکس بازیکن تعویضی بوده است ، میرالم پیانیچ اصلا وارد زمین نشده است. او به دلیل عدم آمادگی در ۲ بازی اصلا در لیست بارسلونا حضور نداشته است. ریکی پویگ هم در ۴ بازی از این ۸ بازی تعویض شده است.

فهرست بازیکنان بارسلونا فرنکی دی یونگ کیست رونالد کومان کیست بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اینستاگرام سرخیو بوسکتس ایلایکس موریبا کیست اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ