George Residence ، اولین هتل در نیجریه که پرداخت بیت کوین را قبول می‌کند

0

بر اساس گزارش های منتشر شده، George Residence در لاگوس از برنامه خود برای شروع پذیرش پرداخت های بیت کوین خبر داده است. این شرکت در حال حاضر ۵۰٪ از ترازنامه خود را به بیت کوین تبدیل کرده است.

گزارش شده است که یک هتل لوکس در لاگوس نیجریه، بیت کوین (BTC) را به عنوان نوعی پرداخت می پذیرد و این دارایی دیجیتال را به عنوان ارز ذخیره اصلی خود در نظر می گیرد، زیرا نگرانی در مورد تورم، بزرگ ترین اقتصاد آفریقا را در بر گرفته است.

طبق گزارش ۱st News، نشریه خبری نیجریه، George Residence قصد خود را برای شروع پذیرش بیت کوین در این آخر هفته تأیید کرد. George Residence ، که هتل های لوکس و آپارتمان های برتر را ارائه می دهد، بیت کوین را از طریق Coinvest آفریقا، یک کارگزار منطقه ای ارزهای دیجیتال مورد پذیرش قرار می دهد.

“یانجو جورج” (Yanju George)، مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: “ما حدود ۵۰٪ از ذخایر نقدی خود را به بیت کوین اختصاص داده ایم. […] ما امیدواریم که با گذشت زمان این میزان را نیز افزایش دهیم.”

وی در ادامه عنوان کرد:

“بیت کوین به میهمانان ما اجازه می دهد تا راهی سریعتر و مطمئن تر برای لذت بردن از امکانات ما اداشته باشند. ساکنان ما آرزوی راحتی دارند و ما هیجان زده ایم که می توانیم این مورد را به آنها ارائه دهیم. “

نرخ تورم نیجریه از سال ۲۰۱۶ تاکنون دو رقمی بوده است. اخیراً، به بالاترین رقم خود از فوریه ۲۰۱۷ رسیده است، چرا که تحت تأثیر ویروس کووید ۱۹ و به دنبال آن کاهش ارزش ارزش پول محلی قرار داشته است.

تورم یکی از دلایلی است که نیجریه به سنگر پذیرش ارز دیجیتال در آفریقا تبدیل شده است. از سال ۲۰۱۵ ، نیجریه ای ها بیش از ۶۰،۲۰۰ بیت کوین در Paxful معامله کرده اند. Paxful یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال همتا به همتاست.

گفتنی است که وضعیت قانونی ارزهای دیجیتال پس از آنکه بانک مرکزی شرکت های خدمات مالی را از خدمات رسانی به صرافی های ارز دیجیتال منع کرد، در نیجریه مورد مناقشه است. با این حال، آدامو لامتک (Adamu Lamtek)، معاون رئیس بانک مرکزی نیجریه توضیح داد که این نهاد قانون گذار نیجریه ای ها را از تجارت یا نگهداری ارزهای رمزپایه منع نکرده است.

همانطور که اخیراً کوین تلگراف گزارش داده است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه در حال همکاری با بانک مرکزی این کشور برای ایجاد چارچوب قانونی جدید برای دارایی های دیجیتال می باشد.

برچسب ها:

George Residence ، اولین هتل در نیجریه که پرداخت بیت کوین را قبول می‌کند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ