خالق مدل انباشت به جریان معتقد است که بازار گاوی بیت کوین تمام نشده است

0

بر اساس گزارش های منتشر شده، چنین به نظر می رسد که قیمت بیت کوین پس از دستیابی به بالاترین رکوردهای جدید در اوایل ماه مارس، در زیر سطح ۶۰،۰۰۰ دلار متوقف شده باشد. PlanB، تحلیلگر ارز رمزپایه فعال در توییتر فکر می کند بیت کوین (BTC) هنوز فضای زیادی برای افزایش قیمت دارد.

PlanB در پستی در توئیتر با نشان دادن مسیر فعلی بیت کوین در یکی از نمودارهای انباشت به جریان خود عنوان کرد: “بیت کوین تازه شروع کرده است.” چندین مدل انباشت به جریان برای بیت کوین وجود دارد که مسیر قیمت بیت کوین را متناسب با رویدادهای هاوینگ آن عرضه اش در طول زمان نشان می دهد.

تون ویز (Tone Vays)، معاله گر و مشتقات ویک از فعالان یوتیوب نیز دارای یک نگاه کلان صعودی است، اگرچه او فکر می کند کاهش قیمت بیت کوین دور از ذهن نمی باشد.

ویز به کوین تلگراف گفت: “بیت کوین در حال ثبات است اما دید من به این بازار صعودی باقی می ماند.” وی در ادامه افزود: “در حالی که هنوز می توان برای بیت کوین در این ماه یک کاهش نرخ در محدوده ۴۸ هزار دلار را متصور شد، اما من معتقدم که قیمت بیت کوین قبل از ماه ژوئن به بالاتر از ۷۰ هزار دلار خواهیم رسید.”

پس از افزایش قیمت به ۶۱ هزار دلار در این ماه، بیت کوین به حدود ۵۰ هزار دلار عقب نشینی کرد. در اکثر موارد، این افت تقریباً در طی دو هفته اتفاق افتاده و با برخی جهش های تسکین دهنده همراه بوده است. بر اساس داده های TradingView ، بیت کوین در زمان نگارش این مطلب حدود ۵۴۵۵۰ دلار قیمت دارد و به دنبال یک روند کلی صعودی است.

در عین حال باید عنوان کرد که سایر دارایی های دیجیتال نیز در زمینه قیمت خبرساز بوده اند.

برچسب ها:

خالق مدل انباشت به جریان معتقد است که بازار گاوی بیت کوین تمام نشده است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ