افزایش اعتماد عمومی در تراکنش های بلاک چین با Sekuritance

0

ماهیت آنارشیک ارز دیجیتال با تأکید بر عدم تمرکز، تاکنون فاقد هرگونه نهاد نظارتی بوده است. اما دیر یا زود باید نوعی از استانداردها در این زمینه اتخاذ شود، زیرا وقتی پول از بلاک چین به سیستم مالی سنتی وارد و خارج می شود ، نوعی انطباق باید وجود داشته باشد. و این همان مشکلی است که Sekuritance قصد دارد آن را حل کند.

Sekuritance یک پروژه منحصر به فرد در فناوری تنظیم کننده (RegTech) است که می تواند به محیط بلاک چین کمک کند تا به جریان اصلی راه یابد. این پلتفرم جدید خدمات گسترده ای را در یک مکان واحد ارائه می دهد که به هر کاربر امکان اطمینان از رعایت مقررات، نظارت بر برنامه ها و سوالات را می دهد وهم برای افراد و هم برای موسسات مفید است.

هر کاربری می تواند از Sekuritance برای ارزیابی ریسک سایبری end-to-end ، بررسی آدرس کیف پول بلاک چین، بررسی MFA پردازش کارت، CECL ، FCPA و عملیات AML / CTF استفاده کند. به عبارت دیگر، این یک پلتفرم واحد است که می تواند با تنها با چند کلیک برای هر بلاک چینی اعتبار به ارمغان بیاورد.

این پلتفرم جدید با در نظر داشتن امنیت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری ساخته شده است. موتور داخلی آن شامل ریسک چند بعدی و غربالگری جامع پیشرفته است.

این پروژه شامل SKRTاست، یک ارز دیجیتال که از امنیت افزایش یافته و سایر ویژگی های Sekuritance پشتیبانی می کند. SKRT یک توکن ERC-20 است و از مکانیک های اجماع محور در بلاک چین استفاده می کند.

نقش SKRT پردازش و ورود به سیستم مربوط به داده های مربوط به فناوری تنظیم شده و خدمات تأیید مربوط به پرداخت است. همه کارها با استفاده از قراردادهای هوشمند انجام می شود. این شرکت به زودی به صفوف اتحاد سازمانی اتریوم خواهد پیوست.

در حالی که روش های زیادی برای مقابله با مشکل انطباق در بلاک چین ها وجود دارد، استفاده از Sekuritance از این نظر منحصر به فرد است، چرا که خدمات مختلف آن موجب انطباق، نظارت بر تراکنش ها و تقلب ها و راستی آزمایی ضد پولشویی در یک فرآیند واحد می شود.

این فناوری به هیچ بلاک چین خاصی مرتبط نیست. این بدان معنی است که می تواند بر روی هر پروتکل عمومی و همچنین پروتکل خصوصی یا محدود کار کند. اتریوم ، بیت کوین یا Hyperledger هیچ تفاوتی برای SKRT ندارند.

مطابقت با مقررات، اصلی ترین چیز در Sekuritance است، اما در این بین موارد زیاد دیگری نیز وجود دارد مانند: رمزگذاری داده ها، تجزیه و تحلیل جرم شناسی، خدمات MPI ، نظارت بر تراکنش های فعالیت و ثبت نام سه بعدی. همچنین، نمایه KYC کاربران خود را افزایش می دهد.

Sekuritance یکی از پروژه های مورد نیاز بلاک چین است که ارزهای دیجیتال را به دنیای فیزیکی واقعی سوق می دهد.

در حالی که در مورد پتانسیل ذاتی موجود در حوزه ارز دیجیتال تردیدی وجود ندارد، اما کاربرد عملی آن که می تواند یک ایده عالی را به مجموعه ای از راه حل های عالی برای مشکلات روزمره تبدیل کند هنوز به دلیل کمبود فن آوری ها و ایده های صحیح محدود است. به نظر می رسد Sekuritance یک گام در مسیر درست است زیرا به شما کمک می کند تا این شکاف پر شود.

برچسب ها:

افزایش اعتماد عمومی در تراکنش های بلاک چین با Sekuritance

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ