آبراموویچ، مالک روس چلسی که برایش بحران مالی مفهومی ندارد

0

رئال مادرید نیوز : زمانی که در مورد ضررهای میلیونی به باشگاه های بزرگ فوتبال به خاطر کرونا صحبت می شود، باشگاه هایی که مالکان میلیونر دارند بدون نگرانی دست به جیب می شوند و هزینه می کنند. یکی از این موارد مربوط به رومن ابراموویچ مالک روس چلسی است.

در حقیقت در تابستان گذشته و در حالی که باشگاه هایی نظیر رئال ترجیح دادند تا از نظر مالی صرفه جویی کنند تا از بحران کرونا عبور کنند، تیم لندنی ۲۵۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کند. لمپارد که اکنون از چلسی خرج شده به سراغ جذب هاورتز، تیمو ورنر، زیاش و … رفت. آبراموویچ در کنار این خریدها یک قایق تفریحی بسیار لوکس به نام سولاریش با ۱۴۰ متر طول را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو برای خود خرید. البته سولاریس حتی بزرگترین کشتی ابراموویچ هم نیست چرا که تاجر روس پنج قایق تحت تملک دارد. او در سال ۲۰۱۰ قایقی را سفارش داد که بزرگترین قایق تفریحی کره زمین با ۱۶۲ متر عرض است.

بدهی چلسی در حال حاضر ۴۶۵ میلیون یوروست که آنها سال ۲۰۲۰ را در گزارش های مالی خود با ۴۲ میلیون یورو سود اعلام کرده اند. ثروت آبراموویچ توسط فوربس ۱۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است که پس از اختلافاتش با دولت بریتانیا و لغو ویزایش در سال ۲۰۱۸ ، تابغیت اسرائیل را گرفته است. مسائل سیاسی او باعث دشه تا با انتقادهایی از جانب رسانه های بریتانیا مواجه شود و برخی رفاقتش با پوتین را زیر سوال می برند.

البته در سالهای اخیر مارینا گرانوفسکایا در تصمیم های کلیدی چلسی نقش مهمی داشته است. زنی که لقب “چکش تور” را پیدا کرده است. رئال با این زن در مذاکرات برای خرید هازارد و کورتوا یا فروش کواچیچ در تماس بوده است. البته بزرگترین دستاورد وی زمانی بود که با قراردادی نجومی آدیداس را با نایکی عوض کرد و اسپانسر پیراهن چلسی را تغییر داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ