ذوق زدگی کامبک خورها از حذف رئال مادرید مقابل چلسی

0

رئال مادرید نیوز : نشریات کاتالونیا امروز به شکل دیوانه واری از حذف رئال از چمپیونزلیگ خوشحالی کردند انگار نه انگار که رئال حداقل به جمع چهار تیم برتر اروپا رسیده است و آنها به ادعای خودشان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را دارند، منظورمان کلاهبردار ۵۵۵ میلیون یورویی است، بازیکنی که در سالهای اخیر در اروپا یا کامبک خورده (لیورپول و رم) یا تحقیر شده (بایرن و پی اس جی ). بارسایی ها این روزها جشن می گیرند چون می دانند که اگر کیلیان امباپه به رئال بیاید (همان بازیکنی که چند سوراخ جدید را در بدن هایشان ایجاد کرد)، قرار نیست که چنین روزهایی را داشته باشند.

حالا نشریات ذوق زده کاتالان ها تا جایی که می توانستند عقده گشایی کرده اند و البته فراموش کرده اند که در حال حاضر رئال در جدول لالیگا بالاتر از آنهاست و احتمال این که این جام را از آنها بگیرد، کم نیست. در حقیقت رئال حالا برای چهار هفته پایانی لالیگا بمبی از انگیزه است چرا که تیم نمی خواهد پس از این همه تلاش فصل را بدون جام ببیند و در این چهار بازی با تمام وجودش ظاهر خواهد شد تا لالیگای ۳۵ را به دست بیاورد.

موندودپورتیوو با تیتر “سرگیجه و به سوی خیابان” از حذف رئال خوشحالی کرد. اسپورت کاتالونیا تیتر ” به سوی خیابان” را انتخاب کرد. اسپورتیو با تیتر “موهایشان سفید شد” از این نتیجه ابراز خوشحالی کرده، آرا تیتر “رئال از چمپیونزلیگ حذف شد” را انتخاب کرده، لاوانگاردیا تیتر “چلسی، رئال مادرید را بدون فینال چمپیونزلیگ گذاشت” را انتخاب کرده و ال پریودیکو هم نوشته است:” رئال مادرید نتوانست حرکت بیشتری داشته باشد و مقابل چلسی از چمپیونزلیگ حذف شد.”

از سویی آس گزارش داده است که هر چند که بازیکنان بارسا از حذف رئال از چمپیونزلیگ خوشحال شده اند اما حالا نگران هستند که این نتیجه باعث شود تا رئالی ها جدیت خود را در لالیگا افزایش بدهند و این مسئله به ضرر آنها تمام شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ذوق زدگی کامبک خورها از حذف رئال مادرید مقابل چلسی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ