پذیرش انبوه فناوری بلاک چین امکان پذیر و آموزش مهمترین اصل آن است

0

بر اساس گزارش های منتشر شده می توان عنوان کرد که پذیرش فناوری های نوظهور مانند بلاک چین اجتناب ناپذیر است، تحولی که نسل های جوان آن را رقم خواهند زد.

باید گفت که فناوری بلاک چین یکی از امیدوار کننده ترین فناوری های زمان ماست و مفهوم اصلی آن واقعاً ساده است. در اصل، این یک دفتر عمومی یا پایگاه داده است و من فکر می کنم آموزش عمومی در مورد اینکه بلاک چین در واقع چیست می تواند کلید پذیرش گسترده آن باشد.

کمبود دانش و درک عموم مردم درباره تفاوت فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال عمده ترین موانع پذیرش این فناوری است. هالیوود و رسانه های جمعی هنوز این صنعت را یک عنصر جنایی معرفی می کنند و آن را با گذشته سایه جاده ابریشم و شبکه تاریک مرتبط می دانند.

یکی دیگر از موانعی که در حال حاضر می توان آن را در صنعت ارزهای دیجیتال شاهد باشیم، مقیاس پذیری است. ما شاهد مشکلات جدی در شبکه های بیت کوین (BTC) و اتریوم بوده ایم که ناشی از تراکنش های بیش از حد و هزینه های بالای تراکنش است. در عین حال، شبکه های زیادی وجود دارد مانند شبکه های Polkadot و Tron – که در حال حاضر به این مسائل پرداخته اند.

فناوری بلاک چین، کسب و کار و کاربران

از دیدگاه B2B، موانع اصلی در راه استفاده از فناوری بلاک چین هزینه های اضافی و تغییر شکل کلی نحوه انجام تجارت است که منجر به از کار افتادن کسب و کارهای خاص می شود. به کارگیری فناوری بلاک چین در یک کسب و کار گزینه گران قیمتی است: این کار به پرسنل اضافی و آموزش مهارت های تخصصی نیاز دارد که بسیاری از آنها ندارند. من مطمئن نیستم که برخی صنایع هنوز برای این کار کاملا آماده باشند، اما به نظر من، اجرای بلاک چین از نظر هزینه و زمان موثر است.

بلاک چین هنوز به طور گسترده ای درک نشده است. یک تجارت خوب بلاک چین نیاز به ایجاد یک کاربرد در دنیای واقعی برای عموم مردم دارد. لازم نیست مردم درک کنند که بلاک چین چه می کند. آنها فقط باید بدانند که نتیجه به کارگیری این فناوری چیست و چگونه به سود آنها خواهد بود!

باید عنوان کرد که زیبایی بلاک چین در این است که می توانیم تقریباً برای همه چیز از آن استفاده کنیم. این بدان معناست که به طور بالقوه برخی از صنایع با “جدیدترین و بهترین ایده های” مبتنی بر مدل بلاک چین اشباع می شوند.

صرف نظر از این امر، استارتاپی که مورد استفاده بسیار خوبی برای فن آوری های نوظهور داشته باشد، قطعاً من و افراد دیگر را علاقه مند خواهد کرد.

تمرکززدایی و نسل های جوان

دادن قدرت و اقتدار نسبت به پول و آزادی مالی به مردم ضروری است. در سال۲۰۲۱ شاهد رونق صرافی های غیر متمرکز مانند ۱inch ، Uniswap ، JulSwap و PancakeSwap بودیم. این امر، تجارت را به سطح جدیدی می رساند که در آن افراد کلیدهای خود را کنترل می کنند و آنها را در کیف پول MetaMask ، Wallet Trust یا SafeWallet نگهداری می کنند. این امر به افراد قدرت و کنترل کامل بر نحوه استفاده و هزینه مصرف و میزان امنیت را می دهد.

به عنوان یک اقدام ایمنی، گسترش ارز دیجیتال خود در چندین پلتفرم معاملاتی برای جلوگیری از سناریوهای Mt. Gox یا QuadrigaCX-ضروری است. این مهم است که معامله گران همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارند.

تا زمانی که به مردم در مورد امکانات بی انتهایی که فن آوری های نوظهور می توانند ارائه دهند، آموزش ندهیم، دستیابی به پذیرش دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که آوردن این فن آوری ها و دانش در مورد آنها به نسل های جوان، جایی که می توان تحولات واقعی را بدست آورد، امری ضروری است.

باید به جامعه جوان و جاه طلب بلاک چین یادآوری کرد که هدف بدون برنامه فقط یک آرزو است و تا زمانی که دست از تلاش بر ندارید شکست نخواهید خورد. این صنعت هنوز در ابتدای راه است و برای تحقق ایده های بلند پروازانه آماده است.

برچسب ها:

پذیرش انبوه فناوری بلاک چین امکان پذیر و آموزش مهمترین اصل آن است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ