حمایت Digital Currency Group از اپراتور صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی

0

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Streami، شرکتی که پشت صرافی محبوب GOPAX قرار دارد ، بودجه مستقیم را از Digital Currency Group دریافت کرده است.

Digital Currency Group ، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پشتیبان برخی از بزرگ ترین شرکت های بلاک چین، به دومین سهامدار بزرگ Streami ، اپراتور برجسته صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی تبدیل شده است.

باری سیلبرت، بنیان گذار و مدیرعامل گروه ارز دیجیتال، دلیل منطقی خود را برای حمایت از Streami توضیح داد:

“ما سرمایه گذاری خود را در Streami به دلیل تیم خارق العاده آنها و پتانسیل زیاد بازار دارایی های دیجیتال در کره جنوبی گسترش دادیم. Streami پایه اساسی برای مقیاس پذیری سریع این بازار را فراهم می کند و سرمایه گذاری ما جایگاه آن را به عنوان قابل اعتمادترین پلتفرم دارایی های دیجیتال در کره تقویت می کند. “

شرایط توافق نامه توسط هیچ یک از شرکت ها اعلام نشده است، اگرچه تأیید شد که Digital Currency Group به یک سهامدار اصلی تبدیل شده است. گروه ارزهای دیجیتال از اولین سرمایه گذاران استریم بود که در دوره سرمایه گذاری شرکت قبل از سری A در سال ۲۰۱۶ شرکت کرده بود.

Streami در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و به یکی از برجسته ترین شرکت های زیرساخت ارز دیجیتال در کره جنوبی تبدیل شده است. طبق گفته CoinGecko ، این شرکت GOPAX ، صرافی ارز دیجیتال محلی را اداره می کند که در حال حاضر رتبه ۶۶ را از نظر حجم معاملات دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته GOPAX از روز چهارشنبه ۱۴۶ میلیون دلار ارزیابی شده است.

شاید از همه مهمتر ، GOPAX اولین صرافی ارز دیجیتال بود که گواهینامه ISO / IEC 27001 و گواهینامه K-ISMS هر دو را در سال ۲۰۱۷ بدست آورد تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در کره جنوبی ثبت شود.

اگرچه کره جنوبی به عنوان یکی از فعال ترین بازارهای ارز دیجیتال در آسیا شناخته می شود، اما همچنین دارای دقیق ترین مقررات است..

در مورد Digital Currency Group، این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر اخیراً اعلام کرده که مجاز به خرید حداکثر ۷۵۰ میلیون دلار سهام Grayscale Bitcoin Trust است که توسط مدیر سرمایه گذاری خود Grayscale اداره می شود. این شرکت از برنامه خود برای خرید سهام GBTC در ماه مارس خبر داده بود.

برچسب ها:

حمایت Digital Currency Group از اپراتور صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ