سال وحشتناک راموس؛ بدتر از این نمی شد!

0

رئال مادرید نیوز : نیمه اول سال ۲۰۲۱ بدون تردید بدترین لحظات فوتبالی راموس بوده است. در حقیقت کاپیتان رئال مادرید به علت مصدومیت به ندرت بازی کرد، هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و احتمال جدایی برایش وجود دارد و حالا آرزویش برای حضور در یورو و المپیک از بین رفته است.

راموس خودش هم در صفحه اینستاگرامش نوشته است که سال دیوانه کننده ای دداشته است. راموس در فاصله پنج هفته تا اتمام قراردادش با رئال مادرید هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است و هیچ بعید نیست پس از شانزده سال از رئال برود.

راموس امید زیادی داشت که به یورو برود و در آن جا به رکورد دار تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود اما انریکه ترجیح داد که به سراغ گزینه های جوان نظیر اریک گارسیا برود و روی نام کاپیتان تیمش قلم قرمز کشید. راموس در سال ۲۰۲۱ تجربه رفتن زیر تیغ جراحی را هم داشته است.

راموس در سال ۲۰۲۱ فقط پنج بازی رسمی در رئال و دو بازی در تیم ملی اسپانیا داشته است. او به ۱۸۱ بازی ملی دارد و فقط سه بازی تا رسیدن به رکورد حسن احمد با ۱۸۴ بازی فاصله دارد. راموس قبلا گفته بود که می خواهد تا جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند اما خط خوردن از یورو شاید آخرین فرصت حضورش در بازیهای ملی باشد و چه بسا در صورت ماندن انریکه برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته شود. از سویی راموس بر خلاف سایر ورزشکاران حاضر در المپیک برای واکسیناسیون فراخوانده نشده است، نکته ای که باعث می شود احتمال حضورش در مسابقات توکیو هم کم باشد.  البته شایعاتی در مورد حضور راموس در المپیک وجود دارد که خود او هم بعید است که بخواهد به المپیک برود و ترجیح خواهد داد که با تلاش و ممارست همه چیز را از صفر شروع کند و دلیلی ندارد که بخواهد به خاطر حضور در المپیک آمادگی بدنی خود برای فصل بعد را هم به خطر بیاندازد.

حالا راموس در ابتدا باید تکلیف آینده اش را مشخص کند اما چه در رئال بماند و چه نماند باید همه چیز از را صفر آغاز کند و همه اتفاقات ناخوشایند ماه های اخیر را فراموش کند. بدون تردید خود راموس هم می داند که به هیچ وجه  امکان نداشته که سالی بدتر از این را داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سال وحشتناک راموس؛ بدتر از این نمی شد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ