نتایج انتخابات شوراهای شهری گناباد ۱۴۰۰

0

حامد قربانی، فرماندار گناباد گفت: مهدی صفاری شهری با چهار هزار و ۴۴۴ رای، مهران حسین‌زاده با سه هزار و ۴۳۲ رای، سعید فولادی با ۲ هزار و ۹۶۸ رای، علیرضا طیبی نوغابی با ۲ هزار و ۷۹۶ رای و علیرضا موحد با هزار و ۷۲۹ رای به عنوان اعضای منتخب مردم به ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناباد راه پیدا کردند.

رییس ستاد انتخابات گناباد عنوان کرد: محمد صابری نوغابی و حسین باقری هم به ترتیب با ۲ هزار و ۵۰۹ رای و ۲ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر بیدخت احمد علی اصغری با ۶۹۱ رای، محمد حیدری با ۵۹۰ رای، حسین  قاسم زاده بیدختی با ۵۶۷ رای، حسین افکار بیدختی با  ۴۷۴ رای و مرتضی دهقانی با ۴۵۱ رای به شورای اسلامی راه یافتند و فرشاد میثمی با ۴۴۹ رای و محمد امانیان با ۳۳۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

طبق گفته قربانی، در شهر کاخک نیز حمید مقیمیان با هزار و ۴۰۹ رای، رضا مقیمی کاخکی با ۸۶۵ رای، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رای، محمد رضا جعفری با ۵۷۹ رای  و محمد وفایی با ۴۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد خیاط کاخکی با ۴۸۳ رای و محمد نظام زاده با ۴۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار گناباد ادامه داد: در شهر روشناوند نیز اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رای، ید الله شریفی با ۷۱۹ رای، محمد سلمانی با ۶۶۸ رای، محسن قاسمی روشناوند با  ۶۴۵ رای و نجمه امامی با ۶۲۲ رای منتخب مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شدند و یحیی شریفی با ۳۸۴ رای و صیاد نجاری با ۲۸۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ