پایان عصر ریاکاری پرز؛ رونمایی از کثیف‌ترین چهره «شیطان بزرگ»

0

رئال مادرید نیوز : ماه پشت ابر نمی ماند. سال ۲۰۲۱ را باید سیاه ترین سال فلورنتینو پرز دانست. سال سیاهی که با زمین خوردن پروژه سوپرلیگ آغاز شد (به خاطر اعتماد به نفس بیش از حد در ارائه پروژه ای که اگر درست ارائه می شد می توانست بزرگترین دستاورد کارنامه اش باشد اما معرفی مغرورانه و فاجعه بار آن به خودش و رئال مادرید ضربه زد)، با نامه جنجالی زیدان ادامه پیدا کرد، با افشاگری راموس در مورد ماجرای منقضی شدن قراردادش سیاه تر و حالا با لو رفتن فایل صوتی صحبت هایش علیه رائول و کاسیاس به اوج  تیرگی خود رسیده است.

فایل صوتی پرز به حدی شگفت انگیز است که هر چقدر آن را بالا به پایین می کنیم، درک نمی کنیم که چطور می شود یک  انسان این قدر ریاکار، پلید و کثیف باشد. پرز مدعی می شود که کاسیاس در سطح رئال مادرید نیست و او را یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ می داند در حالی که در مراسم  روز وداع کاسیاس می گوید:”در طول ۲۵ سال احترام و محبت ما را به دست آورد و رفتار بی نقصی داشت. او بهترین دروازه بان تاریخ رئال و بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیا است. هیچ کس در رئال نخواسته که او از باشگاه برود. پیشنهادی داشت و به آن گوش داد. دوست داشتم که دوران فوتبالش را در رئال تمام کند اما نظرش را درک می کنم.”

مقایسه همین جملات پرز با هم نشان می دهد که با چه شخصیت کثیف، دروغگو و ریاکاری مواجه هستیم. فردی که در پشت پرده می گوید که کاسیاس به درد رئال نمی خورده و در مقابل دوربین ها می گوید که او بهترین دروازه بان تاریخ رئال است!

اما صحبت های پرز در مورد رائول عجیب تر است و با لو رفتن این صحبت ها عجیب است که رائول شخصیت خود را زیر پا بگذارد و حاضر بشود که همچنان سرمربی کاستیا بماند. رائول در این صحبت ها “منفعت طلب”، “دچار اختلالات شخصیتی به خاطر جدایی از همسر سابقش”، “بدون سود تبلیغاتی” دانسته شده است در حالی که پرز در روز مراسم معارفه رائول در سال ۲۰۱۰ می گوید:” رائول احترام همه را کسب کرده است و بی وقفه کار می کند. تا همیشه یکی از ما خواهد بود. رائول را در سال ۲۰۰۰ شناختم و یکی از بزرگترین رویاهایم این است که همه بازیکنانی که در این باشگاه حضور دارند روحیه رائول را داشته باشند. این ارزشهای رئالی ها را نشان می دهد. او همیشه نام رئال را در دنیا بالا خواهد برد.”

در این صحبت ها هم چیزی جز ریاکاری نمی بینیم. در حالی که پرز در محفلی خصوصی در سال ۲۰۰۶ حملات عجیبی به رائول کرده و او را کلاهبردار خوانده در مراسم چهار سال بعدش می گوید که رویایش این است که همه بازیکنان رئال شبیه رائول باشند. صحبت هایی که از تک تک کلمات آن لجن و کثافت می بارد!

شاید همچنان برخی ساده انگار بخواهند در مقابل دیدن واقعیت مقاومت کنند و چشمان خود را به روی حقیقت ببندند. جالب این که الکونفدنسیال اعلام کرده است که این تازه اولین بخش افشاگری ها از پرز است و به زودی بخش های جدیدی هم منتشر می شود.به نظر می رسد که لو رفتن این صحبت ها بیش از هر چیزی از چهره واقعی فلورنتینو پرز در مقابل میلیون ها هوادار در سرتاسر دنیا رونمایی کرده است تا بدانند که مدیر رئال مادرید جدا از چهره ای که در مقابل رسانه ها از خود ارائه می دهد، چه چهره کثیفی در پشت پرده دارد و چه دیدگاه مشمئزکننده ای نسبت به اسطوره های رئال مادرید دارد که آنها را “کلاهبرداری” می خواند!

باورنکردنی است که پرز با این رسوایی بزرگ بخواهد همچنان بر مستند ریاست رئال مادرید بماند و بدون تردید لو رفتن این فایل صوتی می تواند نقطه عطف بزرگی برای هواداران رئال باشد تا بالاخره از دست شیطان بزرگ نجات پیدا کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پایان عصر ریاکاری پرز؛ رونمایی از کثیف‌ترین چهره «شیطان بزرگ»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ