آس: سبایوس، اودگارد و بیل، سه چهره جدید رئال مادرید در فصل بعد

0

رئال مادرید نیوز : به علت مشکلات مالی به نظر می رسد که به جز آلابا و شاید امباپه رئال مادرید خرید دیگری نخواهد داشت اما آس گزارش داده است که می توان روی بازگشت بیل، اودگارد و سبایوس در تیم حساب کرد.

در حقیقت فعلا آنچلوتی به نزدیکانش می گوید که از ترکیبش راضی است و البته در این شرایط به نظر می رسد که بازگشت قرضی ها بتواند کمی حس و حال تیم را عوض کند. اودگارد ۲۰ ساله در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت ۴۰ میلیون یورو می ارزد، سبایوس ۲۷ میلیون یورو قیمت دارد و بیل ۱۸ میلیون یورو. این سه روی هم ۸۵ میلیون یورو می ارزند.

زیدان اعتقادی به این سه نفر نداشت اما با آنچلوتی شاید شرایطشان عوض شود. از میان قرضی های دیگر به نظر می رسد که براهیم، کوبو ، میلان یا یوویچ فروخته یا قرض داده می شوند. رئال امیدوار است که از مهاجم صرب درآمدزایی کند چرا که ماریانو همچنان در مقابل رفتن مقاومت می کند. رئال نیز برای تنظیم حساب هایش شاید یوویچ را بفروشد.

به هر صورت به نظر می رسد که آنچلوتی چاره ای جز اعتماد به بازیکنانی نظیر بیل، اودگارد و سبایوس ندارد. گرت فصل گذشته در تاتنهام کم بازی کرد اما به رکورد هر ۱۰۴ دقیقه یک گل رسید. سبایوس و اودگارد هم می توانند کم کم جای خط هافبک رئال را بگیرند چرا که هافبک های کنونی سنشان بالا رفته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: سبایوس، اودگارد و بیل، سه چهره جدید رئال مادرید در فصل بعد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ