گزارش زنده/ استقلال صفر – سپاهان صفر/ پایان نیمه اول

0

پایگاه خبری فوتبالی- نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که محرم نویدکیا و تیمش امیدوارند که پاسخش مثبت باشد و پرسپولیس به پیکان ببازد تا آنها با پیروزی مقابل استقلال قهرمان لیگ شوند. اتفاقی که روی کاغذ، احتمالش پایین است چون هم پرسپولیس انگیزه زیادی برای گلات قهرمانی دارد هم اینکه شکست دادن تیم فرهاد مجیدی کار سختی است و استقلال بعد از باخت به پرسپولیس در لیگ برتر، دیگر از هیچ تیمی شکست نخورده و به جز آلومینیوم، بقیه حریفانش را برده است.

مجیدی انتقام فکری را می‌گیرد؟ درست است که نتیجه این بازی تاثیری در رتبه استقلال در جدول نخواهد داشت اما مجیدی قطعا از این اتفاق استقبال خواهد کرد که بتواند با شکست دادن سپاهان، انتقام باخت تیم فکری در دور رفت را از محرم نویدکیا و شاگردانش بگیرد.

استقلال، جوان‌هایش را به میدان می‌فرستد؟ دیروز یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد که ممکن است مجیدی به مانند بازی با نساجی، به برخی نفرات اصلی تیمش استراحت دهد تا آنها با آمادگی کامل برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده شوند. حالا باید دید سرمربی استقلال از چنین شیوه‌ای استفاده خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد به نفرات اصلی‌اش بازی دهد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با نتیجه ۱-۳ نساجی را شکست داد و سپاهان با دو گل ذوب آهن را در دربی اصفهان شکست داد.

وضعیت در جدول: استقلال ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد وسپاهان ۶۲ امتیازی تیم دوم جدول است.

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰

استقلال – سپاهان ساعت ۲۱.۱۵

تیم داوری: پیام حیدری – محمد رضا منصوری – علی میرزابیگی – عبدالنبی پورخلف

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: محرم نویدکیا

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) لحظات حساس

دقیقه ۱۳: توپ گیری خوب استقلالی ها در میانه میدان و یک و دوی کریم زاده با آرش رضاوند، یک فرصت خوب را در اختیار کریم زاده که قرار داد که شوت این بازیکن را پیام نیازمند به خوبی مهار کرد تا نخستین موقعیت جدی بازی شکل بگیرد.

دقیقه ۱۶: حمله خوب استقلالی ها یک فرصت ایده آل را نصیب فرشید اسماعیلی کرد ولی ضربه این بازیکن از درون محوطه جریمه از شدت لازم برخوردار نبود و نیازمند شوت او را مهار کرد.

دقیقه ۱۹: یک ضربه ایستگاهی برای استقلال به دست آمد که ضربه مستقیم وریا غفوری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: حرکت انفرادی و زیبای ارسلان مطهری و شوت محکم این بازیکن را پیام نیازمند به سختی دور کرد.

دقیقه ۲۷: ارسال وریا غفوری به درون محوطه جریمه، به مهدی قایدی رسید که این بازیکن پس از چند بار سر توپ زدن، ضربه اش را به سمت دروازه سپاهان زد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال وریا غفوری به روی دروازه و ضربه چکشی مهدی قایدی در حال ورود به درون دروازه بود که پیام نیازمند با عکس العملی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: کرنر ارسالی به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ استقلال صفر – سپاهان صفر/ پایان نیمه اول

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ