حس و حال متفاوت گرت بیل در تمرینات؛ دوباره لبخند می زند

0

رئال مادرید نیوز : این روزها افرادی که شاهد تمرینات رئال مادرید در والدبباس هستند می گویند که گرت بیل بازیکن ولزی این روزها با چهره و حالی متفاوت در تمرینات آغاز می شود. در حقیقت گرت بیل نسبت به قبل از انتقال قرضی به تاتنهام شرایط کاملا متفاوتی در رئال را دارد چرا که لبخند و حال متفاوتی دارد. حضور آنچلوتی به جای زیدان هم در این مسئله نقش دارد.

جدایی زیدان و بازگشت آنچلوتی به معنی هوایی تازه برای بیل بود چرا که رابطه زیزو و بازیکن ولزی کاملا خراب بود. گرت از بازیکنی بی میل، بی خیال و ناخوشایند به بازیکنی سرحال و با انگیزه تبدیل شده است. بیل حالا می خواهد پایان خوشی در رئال داشته باشد و حتی این که شماره ۱۱ را از او گرفتند و به آسنسیو دادند و شماره ۱.۸ در اختیارش قرار گرفته ناراحت نیست.

در حقیقت مدیران رئال می گویند که بیل حس و حال متفاوتی را دارد چرا که گرت بهترین آمارش در رئال را با کارلو در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با ۴۴ بازی و ۲۲ گل داشت و فصل بعدش هم در ۴۸ بازی ۱۷ گل زد. از سویی بیل در این دو فصل ۳۱ پاس گل داد.

بیل بازیکن متفاوت و عجیبی است و به نظر می رسد که حسی که مربی به او می دهد هم در زمینه عملکرد و کیفیتش تاثیر مستقیم می گذارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

حس و حال متفاوت گرت بیل در تمرینات؛ دوباره لبخند می زند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ