نارضایتی مدیر یوونتوس از نحوه جدایی رونالدو

0

ساتین –

فدریکو کروبینی مدیرورزشی باشگاه یوونتوس دلیل واقعی ملحق نشدن رونالدو به منچسترسیتی و رفتن او به منچستریونایتد را توضیح داد.

با وجود اینکه ابتدا نام منچسترسیتی به‌عنوان مشتری رونالدو مطرح شد، این ستاره پرتغالی که هنوز یک سال دیگر با یووه قرارداد داشت به منچستریونایتد پیوست. این اتفاق با عقد قراردادی دو ساله به ارزش ۱۵ میلیون یورو به علاوه هشت میلیون یوروی دیگر به‌عنوان پاداش رخ داد.

فدریکو کروبینی مدیرورزشی باشگاه یوونتوس در این باره به نشریه توتواسپورت گفت: رونالدو به منچسترسیتی نرفت چون امکانش نبود. منچستریونایتد برای جذب رونالدو رفتاری متفاوت داشت و مانند یک باشگاه با اصل و نسب عمل کرد. داستان ما و رونالدو نمی‌توانست پایانی متفاوت داشته باشد، چرا که خودش می‌خواست برود و ما هم نمی‌توانستیم بازیکنی را که دیگر اعتقادی به ساختار تیم ما نداشت، مجبور به ماندن کنیم. ما برای رونالدو احترام قائلیم اما در مورد او من با رئیس باشگاه هم عقیده هستم. تاریخ یوونتوس توسط قهرمانان، مربیان و مدیران بزرگش ساخته شده، اما در هر حال باشگاه و منافع آن از هر چیزی مهمتر است.

جدا شدن رونالدو از یوونتوس روی وضعیت مالی این باشگاه تأثیر زیادی گذاشت و انتظار می‌رود که این جدایی باعث ضرر ۱۴ میلیون یورویی بانوی پیر شود.

کروبینی گفت: من باید بگویم که در گذشته هم ما مجبور به قطع همکاری با بعضی از بازیکنان‌مان شدیم. در مورد جدایی رونالدو باید بگویم اگر او می‌خواست به تیمی دیگر برود هیچ چیزی عاید ما نمی‌شد. تا یک هفته پیش از بازی‌مان مقابل اودینزه (هفته نخست سری A) ما مطمئن بودیم که او می‌خواهد بماند. نمی‌خواهم ریاکارانه حرف بزنم و بگویم خوشحالم که رونالدو دو روز به بسته شدن بازار به ما گفت که می‌خواهد برود. اگر او این موضوع را یک ماه زودتر به ما اطلاع می‌داد، همه خوشحال‌تر بودیم. این را از این بابت می‌گویم که همیشه بازیکنی مانند مویزه کین در آن مقطع بازار آماده نیست که شما بتوانید او را جذب و جانشین بازیکنی کنید که می‌خواهد از شما جدا شود. همه بازیکنان تا روز آخر بازار صبر نمی‌کنند که ببینند آیا رونالدو می‌خواهد بماند یا نه. البته جایگزن کردن رونالدو با بازیکنی دیگر غیرممکن است.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ