امباپه:«آینده ام؟ هنوز نمی دانم»

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه از شش هفته دیگر می تواند آزادانه با هر تیمی که می خواهد، برای فصل بعد قرارداد ببندد .کیلیان در بازی فرانسه و قزاقستان چهار گل به ثمر رساند تا شب شگفت انگیزی را داشته باشد.

امباپه در پایان بازی گفت:” آینده ام؟ هنوز نمی دانم. در پاریس هستم. پنج سال بی نظیر را در این جا داشتم. از هر لحظه لذت بردم و خواهم برد. این جا می توانم به چیزهای بزرگی برسم. فرصت های بزرگی خواهم داشت اما قبلش باید با انها صحبت کنم.

از سویی آس گزارش داده است که سیاست کنونی رئال در مورد امباپه مربوط به کاهش جنجال ها در این مورد است. در حقیقت پس از آن که در وقفه بازیهای ملی قبلی جنگ میان مدیران رئال و پی اس جی به شدت بالا گرفت و حتی لئوناردو به پرز و رئالی ها حمله کرد، حالا رئالی ها تصمیم گرفته اند که این ماجرا را با آرامش پیش ببرند. در حقیقت رئال به این نتیجه رسیده که با توجه به این که همه چیز مطابق برنامه پیش می رود، بهتر است که جنجال امباپه به تیتر اصلی رسانه ها تبدیل نشود. از سویی به نظر می رسد که بنزما و آنچلوتی هم تصمیم گرفته اند که بر خلاف قبل در مورد امباپه صحبت نکنند هر چند که به نظر می رسد که همه چیز مطابق برنامه جلو می رود و کیلیان در روز اول ژانویه خواهد توانست که با رئال مادرید قرارداد ببندد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

امباپه:«آینده ام؟ هنوز نمی دانم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ