گزارش روز؛ کروس چگونه با مدیران دوران فوتبالش به یک اسطوره تبدیل شد؟

0

رئال مادرید نیوز: مارکا گزارش داده است که تونی کروس به طور حتم با پیراهن رئال مادرید از فوتبال بازنشسته می شود چرا که هیچ گزینه دیگری را متصور نیست. تونی خود را صد در صد رئالی می داند و فقط می خواهد در رئال بازنشسته شود.

کروس هنوز یک سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و به همین خاطر به بازنشستگی فکر نمی کند. تونی به بهترین شکل دوران فوتبالش را مدیریت کرده است. کروس در ۸ آگوست ۲۰۱۴ اولین بازی خود را در رئال مادرید در سوپرجام اروپا داشت و از آن زمان تا کنون ۳۳۰ بازی در رئال داشته و خط هافبک بی نظیری را کنار مودریچ و کاسمیرو تشکیل داده است. زندگی شخصی بسیار بی حاشیه ای دارد، خیلی سریع قلب رختکن را کسب کرده است ، سریع اسپانیایی را یاد گرفت و حالا به آن تسلط دارد. به خوبی با تیم هماهنگ شده، شوخی کردن و صداقت را دوست دارد و وقتی او صحبت می کند، همه با دقت گوش می دهند.

کروس که با آلمان قهرمان جهان شده سعی کرد که در سالهای اخیر مسیر فوتبالی و باشگاهی خود را با هم هماهنگ کند. او بر خلاف برخی بازیکنان هرگز در زمان مصدومیت هایش به خودش فشار نیاورد تا در تیم ملی بازی کند و حتی اغلب با لوو صحبت می کرد تا به او بیشتر استراحت بدهد تا با آمادگی کامل در خمت باشگاهش و تیم ملی باشد. همیشه  جت شخصی خودش را آماده داشت تا بلافاصله پس از پایان بازیهایش در تیم ملی آلمان به مادرید برگردد. وقتی که در یک سال اخیر فهمید که خستگی امانش را برده تصمیم گرفت که از تیم ملی بازنشسته شود و شاید اگر هر بازیکنی جای او بود، یک سال دیگر منتر می ماند تا جام جهانی بازی کند اما برای کروس آمادگی صد در صدی مهم بود و به همین خاطر تصمیم گرفت که رئال را در اولویت قرار بدهد.

کروس به علت مصدومیتی که داشت، فصل را کمی دیرتر شروع کرد. در حقیقت این مصدومیت باعث شده  بود تا در برخی بازیهای فصل قبل حضور نداشته باشد و به همین خاطر تصمیم گرفت که توقف کند و فصل جدید را با آمادگی کامل آغاز کند و به همین خاطر است که در این فصل کیفیت فوق العاده ای از خود ارائه می دهد.

تونی هرگز در زمینه تمدید هم مشکلی برای رئال ایجاد نکرده است. همیشه منتظر لحظه مناسب می ماند و با آرامش تمدید را می پذیرد. برایش پول در اولویت نیست و هرگز بحث باشگاه های دیگر را در پیش نکشیده است.  تونی همیشه می خواسته که در مادرید بازنشسته شود و احتمالا بعد از بازنشستگی نیز به همراه خانواده اش در همین شهر زندگی خواهد کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گزارش روز؛ کروس چگونه با مدیران دوران فوتبالش به یک اسطوره تبدیل شد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ