بنزما در یک قدمی کاماچو؛ ادامه رکوردشکنی کریم

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در این فصل ۵۷۶ بازی داشته که از میشل و پیری عبور کرده است و در مقابل سویا می تواند با کاماچو به عنوان هشتمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی برعبری کند. کریم از نظر تعداد گل تا کنون سانتیانا را به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال پشت سر گذاشته است و هدف بعدیش رسیدن به دی استفانو به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ رئال است.

کریم در تیم ملی فرانسه از ۳۴ گل ترزگه سبقت گرفت و با ۳۶ گل به پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل شد که فقط پلاتینی، گریزمن، ژیرو و آنری بالاتر از او هستند. بنزما در هفتم نوامبر ۲۰۱۸ در مقابل ویکتوریا پلزن به رکورد دویست گل با پیراهن رئال مادرید رسید و حالا پس از چهار سال و ده ماه فقط ۶ گل تا رسیدن به ۳۰۰ گل فاصله دارد. کریم در چمپیونزلیگ ۷۶ گل زده که از رائول با ۷۱ گل (۶۶ تا در رئال و پنج تا در شالکه) عبور کرده است و به تنهایی چهارمین گلزن برتر تاریخ مسابقات است. بنزما ۱۳۵ بازی در چمپیونزلیگ داشته که ۱۱۶ تایش با پیراهن رئال بوده است.  فعلا لواندوفسکی با ۸۲ ، مسی با ۱۲۳ و رونالدو با ۱۴۰ گل بالاتر از کریم هستند.

کریم در مقابل سویا با ۵۷۷ بازی کاماچو برابری خواهد کرد که انتظار می رفت که تا پایان فصل از خنتو با ۶۰۰ و هیرو با ۶۰۱ بازی هم عبور کند و بدین ترتیب فقط سانتیانا با ۶۴۵ ، راموس با ۶۷۱ ، سانچیس با ۶۱۰ ، کاسیاس با ۷۲۵ و رائول با ۷۴۱ بازی را بالاتر از خود خواهد داشت. بنزما چهاردهمین فصلش در رئال را سپری می کند که ۳۹۵ بازی در لالیگا، ۱۱۶ بازی در چمپیونزلیگ، ۴۴ بازی در کوپا، ۹ تا در سوپرجام اسپانیا، هشت تا در جام جهانی باشگاه ها و چهار تا در سوپرجام اروپا داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما در یک قدمی کاماچو؛ ادامه رکوردشکنی کریم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ