این دو بازیکن استقلال از ژستد و یامگا بهتر هستند/ نمی‌‎دانم چرا مجیدی به آنها بازی نمی‌دهد/ استقلال ۵ بازی از داوری ضربه خورد

0

پرسپولیس

فراز فاطمی مهاجم اسبق فوتبال کشورمان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد، در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان درباره دربی ۹۷ چیست؟

متاسفانه همانطور که مردم و دوستداران فوتبال این بازی را نپسندیدند من هم باید بگویم که این دربی اصلا دلچسب نبود و شاید دلیلش به این برمی‌گردد که حساسیت در بالای جدول زیاد است و هر دو مربی دوست نداشتند در این بازی ببازند و ترس از باخت باعث شده بود فوتبال با احتیاطی را به نمایش بگذارند که در نهایت یک تساوی بدون گل رقم خورد.

چرا استقلال در امر گلزنی تا این اندازه ضعیف شده است؟

نظر شخصی من که اتفاقاً لژیونر هم بوده ام این است که احساس می‌کنم خارجی‌هایی که از یک فرهنگ و یک کشور دیگر به ایران آمده‌اند باید کمی زمان داشته باشند. مثلا هفت یا هشت هفته.

اما مامه تیام و شیخ دیاباته خیلی سریع‌تر از اینها به گلزنی پرداختند؟

بله آنها خیلی سریع گلزنی کردند. ولی خب این نظر شخصی من است. به نظرم در حال حاضر سطح کیفی ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد نسبت به بازیکن خارجی استقلال خیلی بیشتر است. به ویژه قاسمی‌نژاد که در سال گذشته در تیم شهرخودرو با این که هافبک بود خوب هم گل می زد و گلسازی هم می کرد. او توانایی استفاده از هر دو پایش را دارد ولی نمی دانم چرا در استقلال اینقدر کم بازی می کند.

پرسپولیس را چطور دیدید؟

به نظرم پرسپولیس در ۱۰ دقیقه شروع نیمه دوم شرایط خوبی داشت ولی متاسفانه هرچه به سمت پایان بازی رفتیم احتیاط از سوی هر دو تیم بیشتر شد.

مشکلات داوری در این بازی پر سر و صدا بود. به نظر شما نبود کمک داور ویدیویی چقدر به فوتبال ما لطمه زده است؟

لطمه شدیدی زده. من با شناختی که از آقای خادم دارم می‌دانم از وقتی آمده سعی دارد فوتبال ایران را به روز کند که یکی از نیازهای آن کمک داور ویدیوی است اما داشتن var ابزار زیادی می خواهد و به این آسانی نیست. مثلاً باید همه ورزشگاهها امکاناتش را داشته باشند. این بحث زمان بر است ولی به هر حال باید این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

۵ تساوی متوالی برای استقلال خطرناک نیست؟

خیلی اوقات تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر می‌کنند و خیلی تیم‌ها منفعت می برند. در این ۵ هفته استقلال واقعاً از اشتباهات داوری ضرر کرده ولی قطعاً روزهایی هم می‌آید که استقلال منفعت اشتباهات داوری را ببرد. در کل امیدوارم در دربی های بعدی شاهد یک فوتبال بهتر باشیم چون هواداران دو تیم پیش از دربی با عشق و علاقه زیادی پیگیر این مسابقه هستند ولی با دیدن این نوع دربی هیچ لذتی نمی برند.

اخبار فوری پرسپولیس

این دو بازیکن استقلال از ژستد و یامگا بهتر هستند/ نمی‌‎دانم چرا مجیدی به آنها بازی نمی‌دهد/ استقلال ۵ بازی از داوری ضربه خورد

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ