امباپه با نظر لیونل مسی مخالفت کرد/ همین که من می‌گویم!

0

امباپه با نظر لیونل مسی مخالفت کرد/ همین که من می‌گویم!

کیلیان امباپه با پیشنهاد مسی به سران پی‌اس‌جی مبنی بر انتصاب مارسلو گایاردو به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در تیم پاریسی، مخالف کرده‌ است.

پار ی‌سن‌ژرمن از مائوریسیو پوچتینو و نتایجی که فصل گذشته به دست آمد، راضی نیست و به نظر می‌رسد که این مربی آرژانتینی به زودی از هدایت پاریسی‌ها اخراج شود.

زین‌الدین زیدان گزینۀ مورد پسند مدیران باشگاه برای گرفتن هدایت این تیم است اما سرمربی فرانسوی تمایل دارد تا پس از جام جهانی جانشین دشان شود و تیم ملی کشورش را هدایت کند.

طبق گزارش «ال‌ناسیونال»، لیونل مسی، مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته را به عنوان جانشین پوچتینو به مدیران باشگاه پیشنهاد داده است و می‌خواهد این مربی تاکتیکی پی‌اس‌جی را هدایت کند. امباپه اما نمی‌خواهد مدیران باشگاه، سرمربی ریورپلاته را استخدام کنند و ایده او سپردن هدایت تیم به یک سرمربی مطرح و باتجربه است.

امباپه ترجیح می‌دهد تا سرمربیانی چون کریستوف گالتیه، ژوزه مورینیو و روبن آموریم، هدایت پاری‌سن‌ژرمن را به عهده بگیرند زیرا آن تجربه اروپایی دارند و تیم‌های بزرگ‌تری را هدایت کرده‌اند. امباپه در حالی با این درخواست مسی مخالف کرده که در قراردادش چنین اختیاری گنجانده شده و او می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های باشگاه نظر دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ