یوسف زمانی؛ خواننده موفق و پرطرفدار این روزها

0

یوسف زمانی یکی از خوانندگانی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و مشهور شده است. او در سال ۱۳۷۱ در شهر تهران متولد شده و در دانشگاه، رشته مدیریت بازرگانی خوانده است. اما به خاطر علاقه شدید به استودیو، رشته مدیریت بازرگانی را رها کرده و به تحصیل در زمینه استودیو پرداخته است.

یوسف زمانی

بیوگرافی یوسف زمانی

این خواننده جوان در ۱۴ تیر سال ۱۳۷۱ به دنیا آمده است. اولین باری که جرقه خواندن در یوسف زمانی به وجود آمد در دوران دبیرستان بود. او وقتی در کلاس شیمی برای معلم و هم کلاسی‌هایش خواند، از طرف آن‌ها مورد تحسین قرار گرفته و علاقه زیادی به موسیقی پیدا کرد.

او هنگامی که ۱۸ سال سن داشت، شروع به ساخت آهنگ کرد. اما با مخالفت‌های شدیدی از طرف خانواده‌اش مواجه شد. بعد از آن تصمیم گرفت که به خدمت سربازی برود. در حین سربازی و هنگامی که او در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت، باعث شد شدت مخالفت خانواده‌اش با او کم شده و موسیقی و آهنگ هدف اصلی او در زندگی قرار بگیرد.

یوسف زمانی می‌گوید: مرتضی پاشایی الگوی من در اخلاق، ساخت آهنگ و همچنین ارتباط با مخاطب بوده است. البته این به معنای مقایسه کردم خودم با مرتضی پاشایی نیست، بلکه هر کس جایگاه مخصوص به خود را دارد. جالب است بدانید که خیلی‌ها معتقدند صدای یوسف زمانی شباهت زیادی به صدای مرتضی پاشایی دارد.

ایشان در دوران سربازی در گل فروشی کار می‌کرد و هدف او این بود که بتواند یک سیستم برای کار کردن با نرم‌افزارهای آهنگسازی خریداری کند. او می‌گوید: برای هیچیک از خواسته‌هایم محدودیت قائل نیستم و به دستش می‌آورم و هیچ وقت ناامید نمی‌شوم.

یوسف زمانی

یوسف زمانی در یک دانشگاه دولتی تراز بالا قبول شده بود و مشغول به تحصیل در رشته مدیریت بود. اما از آنجایی که او علاقه‌ای به این رشته نداشت، ادامه تحصیل نداده و به جای آن در رشته استودیو مشغول تحصیل شد.

فعالیت‌های حرفه‌ای یوسف زمانی

اولین قطعه‌ای که به طور رسمی از این خواننده منتشر شد، آهنگ «زخم عاشقی» نام داشت. این اهنگ جدید یوسف زمانی را در سال ۱۳۹۵ به بازار عرضه کرد و توانست به خاطر صدایش، مخاطبان زیادی را به دست آورد.

بعد از آن قطعه‌های بسیاری را منتشر کرد و توانست شهرت زیادی به دست آورد. یکی از قطعه‌هایی که محبوبیت زیادی را به دنبال داشت، آهنگ «شیک» بود که در ۸ فروردین سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

یوسف زمانی علاوه بر خوانندگی در ترانه سرایی نیز فعالیت می‌کند. او همه ترانه‌هایش را خودش سروده است. او در این باره می‌گوید: ترانه‌هایم را خودم می‌نویسم چرا که هیچکس به جز خودم نمی‌تواند برای صدای تُن من ترانه بنویسد. یا حداقل تا الان من کسی را پیدا نکرده‌ام.

ویژگی‌های شخصیتی یوسف زمانی

این خواننده خوش صدا، خیلی اهل شوخی بوده و در این رابطه می‌گوید: از آنجایی که عمر انسان‌ها به هیچ چیزی وصل نیست، دوست دارم حداقل خودم و مخاطبانم را شاد کنم. همچنین او آدمی خونسرد است و دیر عصبانی می‌شود.

یوسف زمانی

بهتر است بدانید که یوسف زمانی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. او عاشق رنگ آبی بوده و در میان بازیگران نیز آقای فرهاد اصلانی را دوست دارد. علاوه بر این‌ها او به ورزش کردن نیز علاقه دارد و می‌گوید که دوست دارم به فعالیت در رشته‌هایی مانند فیتنس مشغول شوم.

یوسف زمانی به طرفداران خود و افرادی که او را دوست دارند، احترام زیادی قائل بوده و آن‌ها را با ارزش‌ترین قسمت زندگی خود می‌داند.

آهنگ‌های یوسف زمانی

یکی از آهنگ های یوسف زمانی که شهرت زیادی برای او به همراه داشت، آهنگ «پاییز امسال» بود که در ۶ مهر سال ۱۳۹۷ منتشر شد. آهنگ‌های دیگری که از این خواننده خوش صدا منتشر شده‌اند، می‌توان به قطعه‌های زیر اشاره کرد.

  • اسمشو چی بزارم
  • ابرو کمون
  • پریزاد
  • مصمم
  • چشماتو نبستی تا بخوابم
  • جواهر
  • یکی برسه به دادم
  • عشق منه اینو چشمام داره فریاد میزنه
  • دریا
  • گردن منه
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ