بازیگر نقش حضرت عباس در مختارنامه +عکس

0

بازیگر نقش حضرت عباس در مختارنامه کیست

کاوه فتوحی در صحنه‌های کربلایی سریال «مختارنامه» در نقش حضرت ابوالفضل(ع) ظاهر شد؛ نقشی که در پخش رسمی سریال به دلایلی حذف شد و مدتی بعد آن صحنه ها در فضای اینترنت دست به دست شد.

فتوحی بعد از این سریال پیشنهادهای زیادی برای بازیگری داشته است اما بنا به آنچه پایگاه خبری صبح سینما نوشته، به توصیه داود میرباقری کارگردان مختارنامه دست نگه داشته تا نقش مهمی را در سریال «سلمان فارسی»ایفا کند.

سریال مختارنامه بیوگرافی کاوه فتوحی بازیگران سریال مختارنامه

بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه

در مراسم تقدیر از عوامل سریال «مختارنامه» که در شاهرود برگزار شد، از کاوه فتوحی، بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) نیز که تاکنون سعی شده بود چهره‌اش برای مخاطبان ناشناخته باقی بماند، تجلیل شد.

سریال مختارنامه بیوگرافی کاوه فتوحی بازیگران سریال مختارنامه

کاوه فتوحی بازیگر نقش حضرت ابوالفضل عباس

فتوحی تاکنون در هیچ یک از مراسمی که برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نکرده بود و عدم انتشار عکس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عکس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود.

حضور او در شاهرود و ثبت تصاویری از این بازیگر برای نخستین بار در رسانه‌ها، این امکان را برای داوود میرباقری به وجود آورد که نه در «مختارنامه» بلکه در مراسم تجلیل از عوامل این سریال، چهره حضرت ابوالفضل(ع) را بدون افکت و نورپردازی به نمایش بگذارد. هر چند کارگردان «مختارنامه» همچنان اصرار دارد که صحنه‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز قابلیت پخش در قسمت‌های دیگر را دارد.

سریال مختارنامه بیوگرافی کاوه فتوحی بازیگران سریال مختارنامه

با این حال تاکنون نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، با اعتراض برخی از مراجع تقلید مواجه شده و در نهایت سازندگان این سریال تاریخی به استفاده از تمهید مه تن دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ