مصاحبه با کیارش علیزاده رتبه ۱ زبان کنکور ۱۴۰۱

0

گفت‌و‌گو و مصاحبه با کیارش علیزاده رتبه ۱ زبان کنکور ۱۴۰۱ | راز موفقیت و شغل پدر و مادر و نام مدرسه ای که کیارش علیزاده در آنجا درس خوانده است چیست

بیوگرافی و زندگینامه کیارش علیزاده

رتبه کسب شده در کنکور  ۱۴۰۱: رتبه ۱ کشوری زبان

نام شهر: تبریز

شغل مادر : دبیر زیست­ شناسی

شغل پدر : کارمند بانک

نام مدرسه : استاد شهریار تبریز

میانگین تراز: ۷۲۹۰

نفرات برتر کنکور زبان مصاحبه با نفرات برتر کنکور مشاوره کنکور مدارس رتبه های برتر کنکور راز موفقیت نفر اول کنکور اخبار تبریز

پشتوانه و علاقه به مقوله مطالعه رمز موفقیت رتبه اول کنکور

کیارش علیزاده فرزند ارشد خانواده و یک برادر کوچکتر از خودش دارد و پدرش نادر علیزاده ۲۶ سالی هست کارمند بانک می باشد و مادرشان نیز دبیر آموزش و پرورش می باشد.

کیارش علیزاده رتبه اول کشور در کنکور زبان‌های خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز رمز موفقیتش را پشتکار و علاقه‌مندی به مطالعه و کتابخوانی را دانست و گفت: با وجود اینکه به صورت محدود از کلاس‌های حضوری و غیرحضوری و آزمون‌های کنکور استفاده کرده ولی بیشترین تاثیر را در این موفقیت تلاش و پشتوانه علمی که در سایه مطالعه از سال‌های خیلی دور داشته است.

وی که متولد ۱۳۸۲ است، اظهار کرد: به هیچ عنوان منتظر کسب رتبه اول کشوری نبوده و نهایت پیش بینی را در رتبه ۱۰ خلاصه کرده بوده اما خوشبختانه به رتبه اول کشوری دست یافته و خود و خانواده‌اش از این خبر شوکه شده‌اند.

علیزاده  آخرین مدرسه‌ای را که تحصیل کرده مدرسه تیزهوشان استاد شهریار ( سمپاد) اعلام و افزود: روزی ۸ ساعت مطالعه به صورت برنامه‌ریزی و مفید داشته است.

منتظر اعلام نتایج کنکور ریاضی می‌مانم

علیزاده در پاسخ به اینکه که چه رشته‌ای را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب خواهد کرد، گفت: احتمالا از گروه زبان انتخاب رشته کنم ولی چون کنکور ریاضی هم داده‌ام منتظر اعلام نتایج این رشته هستم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

رتبه یکم کنکور سراسری در گروه زبان های خارجی، نکاتی را به همسن و سالان پشت کنکوری خود گوشزد کرد و ابراز داشت: به همسن و سال‌های خود توصیه می‌کنم، بدانند در کنار تحصیل‌شان تنها راه موفقیتشان، تلاشی است که دارند از این رو آنها باید زحمت خود را بکشند، تلاش کنند و در نهایت توکل‌شان به خدا باشد و با توکل به خدا می‌توان به بهترین نتیجه دست یافت.

نفرات برتر کنکور زبان مصاحبه با نفرات برتر کنکور مشاوره کنکور مدارس رتبه های برتر کنکور راز موفقیت نفر اول کنکور اخبار تبریز

  • مهم­ترین ویژگی­ آزمون­‌ها از نظر شما چیست؟

دو هفته یکبار بودن آزمون­‌ها باعث می‌­شد مطالب درسی را به موقع مرور کنم و همچنین به کمک برنامه راهبردی می­‌توانستم منظم و با بودجه­‌بندی درست پیش بروم.

 

  • پیگیر آموزشی­‌تان در خانه چه کسی بود و چگونه آن را انجام می‌­داد؟

همواره پدر و مادرم پیگیر کارنامه­‌هایم بودند، اما به طور ویژه در هر آزمون، درس ادبیات را به همراه مادرم تحلیل می­‌کردم و همیشه قبل از آزمون، نظر مادرم را درباره اشتباهاتم و نحوه رفع آن­‌ها می­پرسیدم.

 

  • آیا در روز کنکور چالشی داشته‌­اید؟

چالشی که برایم اتفاق افتاد این بود که شب کنکور، دیر خوابیدم و صبح که بیدار شدم خیلی خواب‌­آلود بودم، همین موضوع نگرانم کرده بود که مبادا تأثیر منفی بر روند کنکور بگذارد.

مورد دیگر اینکه در حوزه مربوطه صندلی چپ دست وجود نداشت؛ لذا مجبور شدم خودم به دنبال صندلی راست دست دیگری بروم و از بازوی آن به عنوان میز کناری استفاده کنم.

 

  • اهمیت برنامه راهبردی برایتان به چه میزان بود؟

برنامه راهبردی برایم خیلی مهم بود، چون سرعت مطالعه‌­ام را با آن تنظیم می­‌کردم و خیالم از بودجه­‌بندی مطالب درسی راحت بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ