منظور از حساب وکالتی سایپا و ایران خودرو چیست

0

منظور از حساب وکالتی سایپا چیست ، منظور از حساب وکالتی ایران خودرو چیست ، حساب وکالتی سایپا ، حساب وکالتی چیست ، حساب وکالتی بانک تجارت ، حساب وکالتی بانک ملی

حساب وکالتی سایپا چیست

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به درخواست متقاضیان خرید خودرو اقدام به اجرای طرح پیش فروش محصولات برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت کرده است.

او افزود: به منظور اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی مشتری فراهم شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت نام صورت نمی پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت نام باقی می ماند و مشتری می تواند وجه مربوط به ثبت نام در حساب وکالتی را در آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۱۰/۲۵) نزد بانک تکمیل کند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تعریف حساب وکالتی در بانک های، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به صورت حضوری و مراجعه به شعب فراهم شده که این فرآیند در بانک تجارت به صورت آنلاین امکان پذیر است.

کاظمی افزود: مذاکره با سایر بانک ها در حال انجام است و در صورتی که در بانک دیگری این امکان فراهم شود مراتب به متقاضیان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

حساب وکالتی

حساب وکالتی ایرن خودرو چیست

گروه صنعتی ایران خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به منظور ثبت نام خودرو شد

از این پس تنها افرادی می‌توانند در فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می شود.

این موضوع برای شرکت سایپا اجرایی شده بود به طوری که در هفته گذشته ۷۰ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا پیش فروش شد که فقط هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آن استقبال کردند.

با توجه به اینکه شرط یاد شده در این عرضه رعایت شد و مشتریان ملزم به واریز پول برای ثبت نام شدند، شرایط مشابه لاتاری ۱۱ میلیون نفری ایران‌خودرو شاهد نبودیم و فقط مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

لازم به ذکر است در عرضه جدید روز سه شنبه هفته جاری گروه سایپا و همچنین عرضه هفته آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ