کدام بانکها حساب وکالتی دارند

0

کدام بانکها حساب وکالتی دارند

حساب وکالتی راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود.

متقاضیان شرکت در طرح های فروش ایران خودرو و سایپا پیش از ثبت نام حساب وکالتی داشته و مبلغ خودروها را در حساب خود واریز نمایند تا امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود.

برخی از افراد تصور می‌کنند که حساب وکالتی بورس کالا با حساب وکالتی که برای بازار بورس استفاده می‌شود، متفاوت است. توجه به این نکته ضروری است که این دو مورد یکسان هستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید از یک حساب وکالتی برای معاملات خود در دو بازار بورس و بورس کالا استفاده کنید. دقت کنید که این کار به معنای بهره گرفتن از یک حساب معاملاتی یکسان برای معاملات در هر دو بازار بورس و بورس کالا است چرا که هر حساب وکالتی تنها به یک حساب معاملاتی لینک می‌شود.

حساب وکالتی ایران خودرو حساب وکالتی

۱.متقاضیان نخست باید به یکی از بانک‌هایی که از طرف سایپا و ایران خودرو معرفی شده مراجعه کنید. فعلاً شرکت سایپا بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، ملت، رفاه و اقتصاد نوین را معرفی کرده است. اگر در یکی از بانک‌های معرفی شده شماره حساب کوتاه مدت داشته باشید می توانید همان حساب را تبدیل به وکالتی کنید. دقت کنید حساب وکالتی همان حساب کوتاه مدت است. همان سودی که به سپرده کوتاه مدت تعلق می‌گیرد برای این حساب نیز واریز می‌شود.

براساس اعلام شرکت سایپا، مشتریان بایستی به شعب یکی از بانکهای تجارت ، ملت ، ملی ، صادرات واقتصاد نوین و رفاه مراجعه حضوری داشته باشند و در صورتی که حساب بانک تجارت یا حساب بانک ملی دارند می توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت یا سایت بانک ملی به صورت آنلاین در این خصوص اقدام نمایند.

البته بیان این نکته ضروری است که فقط حساب کسانی که برنده هستند و قرار است از حساب آنها وجه خودرو برداشته شود مسدود می‌شود و تا زمانی که وجه خودرو مورد نظر از طرف بانک برای شرکت خودروساز واریز شود این وجه مسدود می‌ماند. اما از حساب مشتریانی که برنده نشده‌اند هیچ مبلغی برداشت نمی‌شود و می‌توانند مبلغ موجود حساب خود را جابه‌جا کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ