اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ تاثیری دارد

1

آیا اعتراض به نتایج کنکور تاثیری دارد

آموزش ثبت اعتراض در سایت سنجش برای کنکور ۱۴۰۲

  • اگه ثبت نام نکردید تو سایت بزنید رو عضویت در سامانه
  •  فرم ثبت نامه به درستی تکمیل کنید لطفا ایمیل رو درست وارد بدید
  • بقیه رو با اعداد انگلیسی و حروف فارسی
  •  مجدد برمیگردید به بخش اصلی و روی ورود به سامانه میزنید
  •  وارد که شدید همچی نشون داده میشه بزنید رو درخواست جدید سراسری ۱۴۰۲ همه چی میاره براتون

داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان گرامی در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: نظر به انتشار کارنامه اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) توسط سازمان‌سنجش‌آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع می‌رساند؛ داوطلبان گرامی در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://my.medu.ir مراجعه کنند.

بدیهی است به درخواست‌هایی که از سایر روش‌ها ارسال شود هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

نتایج اولیه کنکور اعتراض به نتایج کنکور اخبار کنکور 1402

ممکنه بعد از اعتراض به نمره نمره کم شه؟

درصد و ترازکنکور معمولا کم نمیشه
تراز نهایی هم اولین ساله اومده
پس نمیشه نظر داد در موردش
اما یک نکته رو دقت کنید
اگه واقعا فکر میکنید درصد و ترازتون اشتباهه حتما اعتراض ثبت کنید

داوطلبان می‌توانند هرگونه سؤال در خصوص نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org به این سازمان ارسال نمایند و یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش‌شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

درصورت داشتن هرگونه سوال به(سیستم پاسخگویی)مراجعه فرمایید و یا در وقت اداری از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ با شماره ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۱۷ تماس حاصل نمائید .

 داوطلبان گرامی در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند. بدیهی است به درخواست‌هایی که به سایر روش‌ها ارسال شود هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دیبا می گوید

    به نظر من اصلا فایده نداره