ترکیب پرسپولیس مقابل النصر ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

0

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

ترکیب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل النصر اعلام شد

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

لیست بازیکنان پرسپولیس ترکیب پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که محرومیت سرخپوشان از سوی AGC باعث برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران شد.

اسامی بازیکنان پرسپولیس که مقابل رونالدو بازی می کنند

یحیی گل‌محمدی در حالی ۱۱ بازیکن تیمش را برای این بازی اعلام کرده که نفرات همان چهره‌های قابل پیشبینی هستند که ماموریت بازی برابر النصر را دریافت کردند.

 بیرانوند به رونالدو رسید
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، سرانجام به این بازی رسیده و در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار دارد.

 چهار دفاع همیشگی علیه ستاره‌ها
خط دفاعی پرسپولیس با ترکیب ثابت پای به دیدار مقابل النصر خواهند گذاشت. علی نعمتی در سمت چپ دفاع حضور دارد و در جناح راست نیز دانیال بازی خواهد کرد. دو مدافع مرکزی پورعلی و کنعانی هستند که ماموریت دشواری را پیش رو خود خواهند داشت.

 دیوار مستحکم با زوج سرلک و ریگی
میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس هستند تا سرخپوشان برای دومین بازی متوالی با دو هافبک دفاعی کار را دنبال کنند.

 شش عنصر تهاجمی برای برد
یحیی در این بازی تک مهاجم خود را روی نیمکت نشانده اما شش بازیکن تهاجمی در ترکیب دارد. وحید امیری و سعید صادقی در جناحین حضوز دارند و مهدی ترابی و محمد عمری نیز به نوعی در خط حمله خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ