پیج همسر داریوش مهرجویی در اینستاگرام | پست همسر داریوش مهرجویی

0

پیج واقعی همسر داریوش مهرجویی در اینستاگرام آدرس اینستاگرام وحیده محمدی فر همسر مهرجویی

پیج همسر داریوش مهرجویی در اینستاگرام

آدرس پیج اینستاگرام وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی : v.mohamadi.far

مرحوم وحیده محمدی‌فر همسر مرحوم داریوش مهرجویی پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گذاشته است که درباره‌ی تهدید شدنشان توسط یک ناشناس در ویلایشان خبر می دهد اما این پست مربوط به ۸ بهمن ۱۴۰۱ است و ربطی به روزهای اخیر و قتل این دو مرحوم ندارد.

وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی

پست همسر داریوش مهرجویی در اینستاگرام

همسر داریوش مهرجویی اخیرا پستی در اینستاگرام گذاشته بود که تهدید به قتل شده است.

وحیده محمدی‌فر، نویسنده سرشناس در حساب شخصی خود در اینستاگرام ضمن شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داده و نوشته بود: آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، باید توسط یک فرد بیگانه ،با تهدید شود؟

همسر داریوش مهرجویی در ادامه گفته بود: در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند تاکید کرد: در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است.

همسر داریوش مهرجویی در اینستاگرامش چی نوشته بود

v.mohamadi.far نوشت : امشب فاجعه بود… ساعت ۸ … داشتم به زندگی میرسیدم و اینکه شام چی بزارم همسرم خواب بود. ..مونا بیرون… خانه در سکوت

یهو دیدم سگ مون چیلی بد داره پارس می.کنه احساس خطر کردم در آشپزخانه رو فورا قفل کردم بعد دیدم چیلی رفته جلوی در ورودی خونه و بد عصبانی ست… …

رفتم دیدم در پشت شیشههای مات پنجره از پشت یک نفر چسبیده به در … اول فکر کردم شوخی …ست… گفتم کی هستی؟.. نگفت هیچی هی گفتم تو کی هستی؟ حرف زشتی زد و ناگهان چاقویی از پشت سایه روشن مات پنجره به من نشان داد….

گفتم الان زنگ میزنم ۱۱۰ گفت .بزن ولی حسابتون رو می … رسم…

لهجه ایرانی نداشت. فورا به نگهبانی شهرک زنگ زدم رسیدن ولی طرف فرار کرده بود.

اما من رو با چاقو تهدید کرد

این چند وقت مورد دستبرد هم قرار گرفتیم… از گوشی بگیر تا لپ تاپ و البته دو تا سنتور با اسم و عکس داریوش مهرجویی و بهرام رادان برای چند سال پیش پروژهی سنتوری دو… اینجا اعلام میکنم خرید و فروش این دو تا سنتور غیر قانونی و دزدی ست….

ابنها هیچ…. اما من… همسر داریوش مهرجویی پیشکسوت هنر مملکت آیا باید از طرف یک بیگانه تهدید بشم با چاقو؟؟؟؟ بعد یه سری میگن نژاد پرستی؟ کمپین تشکیل میدین؟… دامان شما را هم خواهد گرفت.

. از دولت خواهش میکنم به داد ما برسه… چون اینجا در این شهرک هیشکی انگار براش مهم نیست یعنی کاری از دستشون بر نمیاد.

هنوز رنگم عین گچ…. اما از پسش بر اومدم.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ