رشد بی سابقه فروش و تولید شرکت سایپادیزل در نه ماهه سال جاری

0

مهندس تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپادیزل در گفتگو با سایپا نیوز، ضمن اعلام این مطلب افزود: این شرکت در طی ۹ ماه اخیر تیراژ تولید خود را به ۳۱۸۷ دستگاه انواع کامیون و کامیونت رساند که این میزان تولید در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۱۱ درصدی را نشان می دهد.

وی با یادآوری این موضوع که شرکت سایپادیزل در ماه های گذشته توانسته از تعداد کل تولید سال ۹۲ عبور نماید، گفت: میزان تولید نه ماهه امسال نسبت به مجموع تولید سال ۹۲ به میزان ۲۳۶ درصد رشد داشته است.

تنهاپور همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته به منظور تناسب عرضه و تقاضا در شرکت سایپادیزل یاد آور شد: در این راستا با تحرک کم نظیر حوزه های بازاریابی و فروش، این شرکت توانست تا پایان آذرماه، تعداد ۳۱۷۳ دستگاه انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل قطعی نماید که این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۱۲ درصد و نسبت به کل فروش سال ۹۲، میزان ۲۰۴ درصد رشد را نشان می دهد. ضمن اینکه، این شرکت، تعداد ۲۵۰۰ دستگاه انواع محصولات خود را درسال جاری پیش فروش نموده است که بر مبنای برنامه تولید، طی ماه های آتی، ، به تدریج تحویل مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل سایپادیزل در ادامه رقم فروش ۹ ماهه امسال شرکت سایپا دیزل را در دوره مشابه سه سال گذشته بی سابقه عنوان کرد و گفت: در این مدت، حجم ریالی فروش شرکت نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۷۷ درصد رشد را نشان می دهد. همچنین این میزان نسبت به حجم ریالی فروش کل سال ۹۲، افزایشی معادل ۲۲۸ درصد داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد روند افزایش فروش و تولید سایپادیزل در سال جاری و نیز سال آینده نیز ادامه یابد.

مهندس تنهاپور، بهبود شرایط عمومی سایپادیزل را مرهون تلاش ها و مسئولیت پذیری تمامی کارکنان دانست و گفت: همکاری مجموعه نیروی انسانی و تلاش آنان در تغییر شرایط نامطلوب گذشته موجب شد سایپادیزل به ثبات و آرامش مورد نظر دست یافته و برای آینده ای روشن برنامه ریزی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ