گلرخسار مالک شرکت بهنام پیشروی کیش ، پیشنهاد بالاتر از هدایتی برای خرید پرسپولیس + عکس

2

اسپانسر باشگاه پرسپولیس پیشنهادی بالاتر از حسین هدایتی برای خرید پرسپولیس ارائه کرد.

 گل رخسار مالک شرکت بهنام پیشروی کیش که برای شرکت در مزایده پرسپولیس پاکت خود را تقدیم مسئولان سازمان خصوصی سازی ارائه کرده، مبلغی بالاتر از مالک باشگاه استیل آذین پیشنهاد داده است.

این در حالی است که در صورت بالاتر بودن پیشنهاد مالی نیز متقاضیان باید تایید صلاحیت شوند.

پیشنهاد تقی گلرخسار برای خردی پرسپولیس : ۲۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

پیشنهاد حسین هدایتی برای خرید پرسپولیس : ۲۹۶٫۶۶۶٫۶۶۶٫۶۶۶

صاحب اصلی پرسپولیس کیست؟این سئوالی است که جواب آن را یا فته ایم .  پوستی؟دوستی؟دوستان استیلی؟ یا دوستان خادم ؟

این ها همه هستند اما نفر اصلی نیستند، که اتفاقا وزارت ورزش نشینان بدشان نمی آید که رسانه ها و مردم سرشان به این نام ها گرم باشد،اسامی که در هیئت مدیره حضور دارند و یا پشت پرده تصمیم گیرنده هستند.

سرنخ اصلی ماجرا شخصی است به نام تقی گل رخسار که هر چه  جستجو کردیم عکس از وی یافت نشد اما میدانیم که یکی از شغل های او مدیریت رستوران برج میلاد بود.

گل رخسار این فعال اقتصادی همچنین عضو هیئت مدیره ی شرکت اقتصادی حامی امید کیش است .

اول بار که نام گل رخسار رسانه ایی شد ارتباط با بستنی داشت، گل رخسار قرار بود برای مشتریان رستوران برج میلاد بستنی طلا سرو کند،ماجرایی که با دخالت قالیباف-شهردار تهران-منتفی شد و گل رخسار به دلیل رسانه ایی شدن این موضوع از یک خبرگزاری شکایت کرد!

نادر فرزند تقی گلرخسار ؛ او در پرسپولیس چه می کند؟

تقی گلرخسار یک ضلع ماجراست. او که همراه برادرش محمد فعالیت‌های اقتصادی زیادی مثل ساختمان‌سازی در ولنجک را انجام می‌دهد فعالیت‌هایی از قبیل اسپانسرینگ جشنواره فرهنگی هنری سنگسری‌ها را هم در کارنامه دار

آی اسپورت-از روزی که بحث عقد قرارداد یکساله با اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس به میان آمد همه دنبال این بودند تا بدانند چه شخص یا شرکت یا نهادی حاضر است سالانه ۳۰ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه کند و هیچ حقی در تعیین اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، سرمربی و دیگر پست‌های تعیین کننده و مهم نداشته باشد.

از همان جلسات ابتدایی تشکیل هیات مدیره این بحث دوباره مطرح شد که اسپانسر جدید پرسپولیس کیست اما نه حمید استیلی به‌عنوان سخنگو و نه هیچ یک از دیگر اعضای هیات مدیره در این خصوص اطلاعی ندادند و انگار که به آنها توصیه شده باشد در این خصوص سکوت کنند هیچ نامی را مطرح نکرده و اقدام به مخفیکاری در این مورد سوال برانگیز کردند.
حتی امیررضا خادم معاون وزارتخانه که در بطن ماجرا بود هم از دادن اطلاعات شفاف در این خصوص طفره رفت و در نهایت استیلی به این جمله جالب استناد کرد که«اسپانسر ما اسم ندارد و تنها هزینه می‌کند.»
یک روز بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره نگاه‌ها به سمت حمیدرضا سیاسی متمول‌ترین عضو این جمع دوخته شد؛فردی که در ساختمان‌سازی و امور اقتصادی جزو موفق ترین‌های کشور است و شاید هزینه ۳۰ میلیاردی برای یک سال او در قبال گرفتن ریاست هیات مدیره چیزی نباشد. سیاسی اما بلافاصله در مصاحبه‌ای اعلام کرد اسپانسر پرسپولیس نیست تا نگاه‌ها از روی او برداشته شود.
در اولین جلسه هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس اما حضور محمد پوستی – که پیش از آن نامش به‌عنوان عضو احتمالی این هیات مدیره به میان آمده بود – جالب به نظر می‌رسید و با این اتفاق برخی روی او زوم کردند که اسپانسر باشگاه محمد پوستی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها، وارد کننده چرم مصنوعی، مالک اولیه بازارچه شیخ بهایی، سازنده چند پاساژ و مجتمع تجاری، سهامدار پوشاک مردانه گراد و مالک چند باب مغازه در خیابان میرداماد است که در ساخت پروژه شهربازی فضایی در منطقه ۲۲ تهران با شهرداری به نتیجه نرسید.
حضور پوستی به‌عنوان اسپانسر ۳۰ میلیاردی پرسپولیس از سوی او و وزارتخانه تایید یا تکذیب نشد اما روز شنبه یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد شرکتی به نام بهنام پیشروی کیش اسپانسر اصلی باشگاه است که با توجه به سرمایه گذاری پوستی در چند پروژه جزیره کیش و حضور علی اصغر مونسان به‌عنوان رییس منطقه آزاد کیش در هیات مدیره شنیدن این نام چندان هم غیر منطقی نمی‌رسید. با این حال جست و جو برای اینکه مشخص شود شرکت فوق چه فعالیتی انجام می‌دهد بی نتیجه بود چرا که ظاهرا تازه نام این شرکت با خبر رسانه‌های ورزشی مبنی بر قبول اسپانسرینگ پرسپولیس مطرح شده و به گوگل فارسی راه یافته بود!
روز گذشته اما خبر تازه‌ای از سوی خبرگزاری دیگری مطرح شد. خبر این بود: تقی گلرخسار، فعال اقتصادی بستن قرارداد اسپانسرینگ با وزارت ورزش برای باشگاه پرسپولیس را تایید کرد. گلرخسار در گفت‌وگویی گفت: «بله من این قرارداد را با وزارت ورزش امضا کردم و شرکت ما در طول یک سال آینده اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس است. البته ترجیح می‌دهم درباره مسائل پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه یعنی آقای رحیمی صحبت کنند.»
در مورد گلرخسار در این خبر آمده بود« وی یکی از اعضای هیات رییسه یک شرکت اقتصادی در کیش است ضمن اینکه پیش‌تر با رستوران گردان برج میلاد و منوی لاکچری این رستوران خبرساز شده بود.»همچنین گفته شد«این فعال اقتصادی در سال‌های گذشته معامله‌های بزرگی را در زمینه‌های بین‌المللی با وزارت ورزش داشته است.»
اما ظاهرا تقی گلرخسار یک ضلع ماجراست. او که همراه برادرش محمد فعالیت‌های اقتصادی زیادی مثل ساختمان‌سازی در ولنجک را انجام می‌دهد فعالیت‌هایی از قبیل اسپانسرینگ جشنواره فرهنگی هنری سنگسری‌ها را هم در کارنامه دارد. اما با پیگیری رد گلرخسار باز هم به جزیره مرجانی کیش می‌رسیم. او نایب رییس هیات مدیره امید کیش است جایی که اکبر غمخوار ریاست هیات مدیره‌اش را بر عهده دارد و البته اینچنین شایعه مدیرعاملی دوباره اکبر غمخوار در پرسپولیس قبل از انتخاب رحیمی را می‌توان توجیه کرد.
اما تقی گلرخسار از سوی شرکتی به شرکت امید کیش ارتباط یافته که حلقه اصلی ماجراست. «شرکت بین‌المللی سرمایه گذار اقتصاد جهان صنعت» شرکتی فعال در حوزه نفتی و انرژی است که گلرخسار به نمایندگی از این شرکت در امید کیش به مدت دو سال به عضویت هیات مدیره درآمده است. این شرکت نفتی توسط تقی گلرخسار و احسان خادم مدیریت می‌شود که با نمایندگی نادر فرزند تقی گلرخسار قراردادی یکساله با پرسپولیس یا بهتر است بگوییم وزارتخانه امضا کردند و گفته می‌شود پوستی و سایر افراد در راس اسپانسر پرسپولیس، مدیران و مشاوران این هلدینگ هستند.
یکی از این افراد که به نوعی شریک پوستی و گلرخسار به حساب می‌آید مجید عادلیان است. مدیر و مالک شرکت پرتو حافظه نوین در تهران که مطابق انتظار کارهای اقتصادی، بازرگانی، صادرات و واردات انجام می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. هما شهروندی می گوید

    ایجاد شرکت سهامی استقلال جاویدان باخرید سهام توسط هواداران میلیونی تنها راه حل استقلال

  2. رضا می گوید

    سلام آقای گلرخسارمستقیم میرم سراصل مطلب چون خیلی حساسم وتعصبم چندساله به پرسپولیس بدجوری زیادشده.من یتیمم واگذارت میکنم به پدرم حضرت علی ومادرم حضرت زهرااگرکه پرسپولیسوبخری بزاردست هدایتی بیفته چون این حرف دل چهل پنجاه میلیون نفره دست ازسرپرسپولیس ورداریدجان مادرت جان بچه ات جان هرکی میپرستی.توروامام رضاهرکی اینوخوندبه گوش آقای گلرخساربرسونه