تعرفه تلفن ثابت افزایش یافت +جدول

0

کلیه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت مجاز به ارائه سرویس‌های تلفنی با قیمتی ۲۰ درصد بالاتر از شرکت مخابرات ایران شدند و با مجوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، می‌توانند تعرفه‌های تعیین شده پیشین برای تلفن ثابت را تا ۲۰ درصد افزایش دهند.

 در حال حاضر به جز شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های ارتباطات جامع نوین، ارتباطات کوه نور، ایرافون و منتظران عدل گستر مجوز ارائه خدمات تلفن ثابت را دارند که با مصوبه کنونی دولت، قادر به افزایش نرخ خدمات خود خواهند بود.

شرکت ارتباطات جامع نوین در شهرهای برازجان، بوشهر، تهران، کرج، بندرعباس و کیش و شرکت ارتباطات کوه نور در اصفهان مجوز ارائه خدمات تلفن ثابت دارند.

شرکت ایرافون قادر به ارائه سرویس در شهرهای بندرعباس، قشم، کیش، بابل، ساری و شرکت منتظران عدل گستر هم امکان خدمات‌دهی در بابل و مشهد را دارد.

طبق مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (۲۳۰ مورخ ۹ اسفند ۹۴)، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت به غیر از شرکت مخابرات ایران، تا پایان مدت اعتبار پروانه خود مجاز به ارائه خدمات تلفن ثابت با تعرفه حداکثر بیست درصد بالاتر از سقف تعرفه‌های تعیین شده در مصوبه ۱۸۴ این کمیسیون که به شرح زیر است، هستند.

این مصوبه با استناد به بند ۳-۴ مصوبه ۵۵-۵۶ همین کمیسیون در تاریخ آذر و دی ماه ۸۷ و به جهت حمایت و ایجاد رقابت و شرایط یکسان برای بخش خصوصی، صورت گرفته و در واقع اعتبار بند مذکور را تداوم بخشیده است.

شرکت منتظران عدل گستر شرکت ایرافون شرکت ارتباطات کوه نور شرکت ارتباطات جامع نوین تعرفه تلفن ثابت اخبار گرانی

شرکت منتظران عدل گستر شرکت ایرافون شرکت ارتباطات کوه نور شرکت ارتباطات جامع نوین تعرفه تلفن ثابت اخبار گرانی

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ