جزییات تعرض به دختر دانشجوی ۱۸ ساله در بوشهر

0

بعدازظهر ۱۸ آبان بود و دختر دانشجو پس از پایان کلاس درس، از دانشگاه خارج شد تا به خانه‌ شان در شهر بوشهر برود. زمانی که وی کنار خیابان منتظر تاکسی بود، خودروی پرایدی که ۲ مرد جوان سوار آن بودند، مقابلش توقف کرد. راننده وانمود می‌کرد مسافرکش است و جوان دیگر هم نقش مسافر را بازی می‌کرد. دختر جوان مسیرش را گفت و پس از آن سوار ماشین شد. دقایقی از حرکت ماشین نگذشته بود که خودروی پراید به سمت شهر چغادک تغییر مسیر داد و دختر جوان که تازه متوجه ماجرا شده بود، وقتی چشمش به برق چاقوی راننده و همدستش افتاد، وحشت کرد.

مردان جوان با سرعت زیاد به حرکت ادامه دادند و در منطقه‌ ای خلوت توقف کردند. سپس با تهدید، دختر ۱۸ساله را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار دادند و وی را همانجا رها کردند و متواری شدند.دختر دانشجو که از ترس و وحشت گریه می‌کرد، با کمک خودروهای عبوری خودش را به کلانتری رساند و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت.

او گفت: پس از پایان کلاس‌ هایم از دانشگاه عالیشهر راهی میدان آزادی بوشهر شدم. در آنجا سوار خودروی پراید شدم تا به خانه بروم که این حادثه برایم رخ داد و آنها پس از آزار و اذیت من، متواری شدند. آنها مرا تهدید کردند که اگر شکایت کنم، پیدایم می‌کنند و مرا می‌کشند ولی زمان فرارشان توانستم شماره پلاک ماشین را به‌ خاطر بسپارم.

تیمی از کارآگاهان جنایی با شکایت دختر دانشجو وارد عمل شدند و در بررسی‌ های تخصصی توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و مجرمان در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. هر ۲ متهم بعد از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که زمانی دختر جوان به راحتی به آنها اعتماد کرد و به‌ عنوان مسافر سوار ماشین شد، وسوسه شدند و تصمیم گرفتند وی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهند.

سرهنگ بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: متهمان ۲۰ و ۲۵ساله هستند و یکی از آنها دارای سابقه کیفری است.بارونی در پایان افزود: با توجه به اعتراف صریح متهمان، هر دوی آنها با قرار قانونی راهی زندان شدند.

منبع:ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ