هشدار: مردم خودرو پژو ۴۰۵ و پراید نخرند!

1

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان گفت: مردم از خرید خودروهای بی‌کیفیتی چون پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند زیرا این خودروهای بی‌کیفیت منغعتی برای آنها ندارند.

به گزارش ایسنا، مسیح انصاری اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید آیین‌نامه ابلاغی این وزارتخانه در سال ۱۳۸۹ را اجرا و از ادامه تولید پژو ۴۰۵ و پراید جلوگیری کند.

مشخصات پژو 405 مشخصات پراید قیمت محصولات ایران خودرو قیمت پژو 405 قیمت انواع پراید سوابق مسیح انصاری امنیت پراید

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هیچگونه تغییرات اساسی در کیفیت پژو ۴۰۵ و پراید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: این خودروها از نظر کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و اقدامات اساسی نیز برای حل معایب آنها انجام نشده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان ادامه داد:‌ دانش فنی و کیفیت خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای جدید و با کیفیت امروزی نیست به‌گونه‌ای که فن‌آوری تولید این خودروها مربوط به بیش از ۲۰ سال پیش است.

وی افزود: در این شرایط مشخص نیست چرا برخلاف آیین‌نامه ابلاغی وزارت صنایع و معادن وقت، تولید این خودروهای از رده خارج متوقف نشده است بنابراین مصرانه از مسوولان وزارت صنعت می‌خواهیم به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

انصاری با بیان اینکه اگر مردم از خرید پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند ایران خودرو و سایپا نیز چاره‌ای جز توقف تولید این خودروها نخواهند داشت، تصریح کرد: این دو خودروساز باید به سرعت خودروهای جدید با کیفیت و قیمت مناسب را جایگزین این خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت کنند.

مشخصات پژو 405 مشخصات پراید قیمت محصولات ایران خودرو قیمت پژو 405 قیمت انواع پراید سوابق مسیح انصاری امنیت پراید

به گزارش ایسنا، براساس آیین‌نامه مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۱۳۸۹ که در همان سال از سوی وزارت صنایع و معادن وقت به خودروسازان داخلی ابلاغ شده است، از ابتدای سال ۱۳۹۵ ادامه تولید خودروهای سواری داخلی که از زمان آغاز تولید آنها بیش از ۱۰ سال گذشته است، ممنوع است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حمید می گوید

    دولت اینقد … هست که جلوی تولید خودروهای بی کیفیت رو نمیتونه بگیره شایدم براش منفعت داره. اونوقت از مردمی که برا زنده بودن زندگی میکنن میخان جلو توقف این ماشینا رو بگیرن. فقط یه کلمه میشه گفت، متاسفم…