شکایت خاطره اسدی از فحاشان به پلیس فتا +عکس

0

خاطره اسدی بازیگر زن ایرانی در پیامی از برخورد قانونی با فحاشان و هتاکان صفحه اینستاگرام خود خبر داد .

شکایت خاطره اسدی از فحاشان صفحه اینستاگرامش به پلیس فتا ختم شده و پیگیری پلیس فتا در مورد این شکایت باعث خشنودی خاطره اسدی شده است .

همسر خاطره اسدی بیوگرافی خاطره اسدی اینستاگرام خاطره اسدی اینستاگرام بازیگران

خاطره اسدی در اینستاگرامش نوشت :

?⚖♻️

همراهان همیشگىِ من سلام??

خواستم توى این پست راجع به دایرکت ها و پیغامهایى که به من دادید و ناراحت و عصبانى بودید از آدمها و پیجهاى فیک توضیح بدم . ???این روزها توى دنیاى مجازى این اتفاقات زیاد مى افته و متاسفانه گریبان گیره پیج همه ى هنرمندان شده.

از طریق پیج خودم اعلام میکنم که دو هفته ى پیش ، خارج از دنیاى مجازى وارد عمل شدم و براى دفاع از هویت و شخصیت ام ، با این افراد از طریق قانونى مقابله کردم .

خوشبختانه پلیس فتا در کمال صبر و شکیبایى پیگیرى هاى لازم را انجام دادن.???(که خیلى خیلى ممنونم ازشون)

امیدوارم روزى فرهنگ سازى بشه و یاد بگیریم احترام بزاریم .یاد بگیریم براى تخلیه ى عقده ها یا خصومت شخصى یا ناکامى هاى زندگى به پیج هنرمندان یا بقیه ى آدمها هجوم نبریم ، حتى اگه اون شخص رو دوست نداریم !?

سرک کشیدن توى زندگى مردم و فحاشى و بر چسب زدن بهشون واقعیت هاى زندگى رو تغییر نمیده ، تو همونى که هستى مى مونى و درجا مى زنى و اونا زندگیشونو مى کنن و مى رن جلو ?هر کس که توى این حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعالیتش پیش مردم و همکارانش جایگاه و اعتبارى بدست آورده که این اتفاقات نمى تونه خدشه اى بهش وارد کنه??

و در اخر امیدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن که وقتى براى سرک کشیدن تو زندگى بقیه ،و پیچ تقلبى ساختن و فحاشى و تهمت و آزار و اذیت و کارهاى غریب این

چنینى ، نداشته باشند???

باشد که رستگار شوند???

________________________

پ ن : دوستتون دارررم زیاااد همراهانِ مهربونم❤️?

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ