باردار شدن ایرینا شایک از بردلی کوپر (بازیگر هالیوود) علنی شد

1

رسانه ها و شبکه های تلویزیون منتشر کننده اخبار سلبریتی ها از جنجال تازه ایرینا شایک نامزد سابق کریس رونالدو پرتغالی خبر دادند.insider یکی از برنامه های تلویزیونی با تیتر ” ایرینا شایک و بردلی کوپر در انتظار تولد اولین فرزندشان ” این موضوع را رسانه ای کرد.

 همسر بردلی کوپر همسر ایرینا شایک نامزد کریس رونالدو نامزد ایرینا شایک عکس دوست دختر کریس رونالدو عکس جدید ایرینا شایک بیوگرافی بردلی کوپر بیوگرافی ایرینا شایک

بارداری ایرینا شایک در فشن شوی پاریس لو رفت

سوپر مدل روسیه ای “ایرینا شایک” ۳۰ ساله در یکی از شوهای لباس از این موضوع پرده برداشت . برخلاف تصورات ایرنا برای اولین تجربه ی مادر شدنش هیچ ابراز خوشحالی از خود نشان نداد و نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت بود.

فش شوی پاریس که ایرینا شایک به عنوان یکی از مدلینگها در ان حضور داشت محل فاش شدن این راز مشترک مدل مشهور روس و هنرپیشه ۴۱ ساله هالیوودی بود.

 تغییرات اخیر در ایرنا این گمان را در ذهن بسیاری ایجاد کرده بود اما او و نامزدش بردلی کوپر هیچ پاسخی به سوالات دراین مورد نمی دادند.

به گزارش PEOPLE ایرنا شایک در سه ماهه دوم بارداری اش است و تا پیش از این هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده بود حتی در میان صحبت هایش با دوستان و همکارانش.

 همسر بردلی کوپر همسر ایرینا شایک نامزد کریس رونالدو نامزد ایرینا شایک عکس دوست دختر کریس رونالدو عکس جدید ایرینا شایک بیوگرافی بردلی کوپر بیوگرافی ایرینا شایک

بارداری ایرینا شایک نامزد سابق کریس رونالدو

ایرینا ۳۰ ساله که بلافاصله پس از جدایی از رونالدو ،در بهار ۲۰۱۵ رابطه عاشقانه خود را با “بردلی کوپر” آغاز کرده بود،حال در انتظار نخستین فرزند خود است.

مدل روس که این هفته در نمایش مد “ویکتوریا سیکرت” نیز شرکت کرده بود،آوریل سال گذشته پس از اتمام رابطه خودش و رابطه بردلی با مدل ۲۴ ساله بریتانیایی –سوکی واترهاوس- عشق تازه اش را سوژه رسانه کرد.

Daddy cool! Bradley Cooper steps out looking serious amid rumours his girlfriend Irina Shayk is pregnant

In American Sniper he got a lot of stick for how he held his fake baby.
And on Saturday Bradley Cooper had a look like he just realised he’s going to be dealing with the real deal soon.
The 41-year-old was spotted wearing a very serious look as he stepped out in Pacific Palisades following reports his girlfriend Irina Shayk is pregnant.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مونا می گوید

    سریع رفت با بردلی اه خخخ