ماجرای رسوایی اخلاقی کاتیا آویرو ،خواهر کریس رونالدو

0

افشاگری نامزد سابق خواهر کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو از جمله بازیکنانی است که حاشیه های غیراخلاقی زیادی دارد. حالا نامزد سابق خواهر کریس رونالدو دست به افشاگری جنجالی زد و خبرهایی از رسوایی اخلاقی خواهر کریس رونالدو میگوید.

فتح توپ طلای سال ۲۰۱۶ فرانس فوتبال و هت تریک در فینال جام باشگاه های جهان و فتح جام قهرمانی این تورنمنت، شادی فراوانی را برای این ستاره پرتغالی به همراه آورد ولی کنکاش ها در حساب های مالی و انتشار اخباری در مورد فرار مالیاتی کریس رونالدو کمی خاطر او را آزرده کرد و حالا انتشار اخباری در مورد رسوایی های اخلاقی خواهرش، «کاتیا آوئیرو» کریس را بیشتر از قبل دلخور و ناراحت کرده است.

همسر کاتیا آویرو عکس دوست دختر کریس رونالدو خانواده کریس رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو اینستاگرام کریس رونالدو Katia Aveiro

کریس رونالدو و خواهرش Katia Aveiro

طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، رونالدو مدتی است که با خواهرش کاتیا قطع رابطه کرده است. کاتیا در اسپانیا به خاطر شرکت در یک برنامه تلویزیونی بیش از پیش سر زبان ها افتاده و اخیراً نامزد سابق کاتیا هم در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی پرتغال، از جزئیات زندگی شخصی کاتیا پرده برداشته.

کلودیو کوئلیو، نامزد سابق کاتیا در این برنامه تلویزیونی از مسائلی صحبت کرده که اصلاً به مذاق کریس خوش نیامده؛ او در مورد ارتباطات خانوادگی اش با کریس و البته برخی جزئیات زندگی خصوصی کاتیا به صحبت پرداخت. آقای کوئلیو مقابل دوربین اعلام کرد که بارها در خانه کریس (بدون اطلاع خود او) در محله لا فینکای شهر مادرید و در ویلای کریس در پارک ملی ژرس در پرتغال و در غیاب سایر اعضای خانواده، با خواهر کریس دیدار کرده اما داستان به اینجا ختم نشد.

آقای کوئلیو در ادامه گفت ارتباط کریس و خواهرش اصلاً خوب نیست و رابطه خواهر و برادری آن ها با فراز و نشیب های زیادی روبه رو است. به عنوان مثال او عنوان کرد که کریس اصلاً دوست نداشته که خواهرش، کاتیا در برنامه Supervivientes شرکت کند:«وقتی من و کاتیا با هم بودیم، قرار بود تا کاتیا در برنامه تلویزیون اسپانیا شرکت کند و کریستیانو اصلاً از این ماجرا خشنود نبود و همین باعث شد تا فاصله میان آن ها بیشتر شود.»

صحبت های آقای کوئلیو مثل بمب در پرتغال صدا کرده ولی کاتیا آوئیرو، بلافاصله تمام صحبت های نامزد سابقش را تکذیب کرد و در صحبت هایی گفت:«من از خانواده ام و به ویژه برادرم واقعاً متشکرم. می دانم که متأسفانه در بسیاری از خانواده ها، پیش می آید که خواهر و برادرها با هم قهر می کنند و با هم حرف نمی زنند ولی خوشبختانه این داستان در مورد ما صدق نمی کند. من برای اعضای خانواده ام بسیار مهم هستم و آن ها هم برای من اهمیت زیادی دارند.»

 

Real Madrid frontman Cristiano Ronaldo was reportedly left “fuming” after learning that his sister had had sex in his bed.

The allegation was made by Claudio Coelho, who dated Ronaldo’s sister Katia Aveiro for six months in 2013, as he appeared on a Portuguese reality TV show.

Coelho claims that he slept with Aveiro in Ronaldo’s bed at the footballer’s home in northern Portugal and he became enraged once he discovered what had happened.

“It is normal for Cristiano not to like other people occupying his personal space,” Coelho said, according to The Sun. “I understand him fully. But the problem is that his sister has little judgement, despite being almost 40 years old.

“Katia and I were visiting the Geres area, and spent the weekend at Ronaldo’s house. That was where we slept together for the first time.”

 Aveiro has forged a career as a singer in Portugal under the pseudonym ‘Ronalda’.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ