افزایش سرمایه شرکت سیمان تهران جهت طرح یک میلیون تنی

0
مجمع عمومی فوق العاده شرکت سیمان تهران با حضور بیش از ۷۴درصد از سهامداران در تاریخ ۲۳ دیماه ۱۳۹۲ درمحل موسسه مطالعات بهره وری علوم و منابع انسانی با موضوع افزایش سرمایه برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز، در این جلسه که ریاست آن را آقای بیگدلی به نمایندگی ازبنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برعهده داشت، آقایان طاهری و بهمنی به ترتیب از شرکتهای گسترش صنایع معدنی کاوه پارس و گروه سرمایه گذاری بانک مسکن به عنوان ناظران مجمع و آقای توسلیان بعنوان دبیر مجمع از سوی سهامداران انتخاب شدند. همچنین در این مجمع خانم کهن دل نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و آقای آصفی نماینده سازمان حسابرسی نیز درجلسه حضور داشتند.

مجمع “ستران” پس از استماع گزارش هیأت مدیره درخصوص افزایش سرمایه توسط مهندس سید عطاء اله سیدان مدیرعامل شرکت سیمان تهران و گزارش بازرس و حسابرس قانونی نسبت به اتخاذ تصمیم درخصوص موضوع دستور جلسه اقدام نمود.

در خاتمه ، مجمع با عنایت به پیشرفت طرح یک میلیون تنی سیمان تهران (واحد نهم) معادل ۴۵.۱۳ درصد (تا پایان آذر ماه ۹۲)، با اکثریت آراء با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰.۰۰۰ ریال به ۱میلیون و ۷۵۰.۰۰۰ریال معادل ۱۶.۶۶درصد از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به منظور ادامه اجرای طرح یک میلیون تنی (واحد نهم ) شرکت سیمان تهران موافقت نمود.

فهرست سهامداران شرکت سیمان تهران در تاریخ ۱۳۹۲.۰۹.۳۰

وضعیت سیمان تهران تحلیل سهام تحلیل بورس امروز اخبار سهام اخبار بورس امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ