ماجرای سودجویی یک دختر از چند ملی پوش!

0

یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که در جریان سودجویی دختری از ملی پوشان فوتسال است، جزئیات جالبی از این ماجرا را شرح داده است.

به گزارش ایسنا، موضوع ارتباط چند ملی پوش فوتسال و فوتبال ساحلی با دختری که قصد سودجویی مالی داشته جنجال ساز شده و حتی به مراجع قضایی نیز کشیده شده است.

یکی از مربیان مطرح فوتسال که از نزدیک پیگیر این موضوع بوده و در جریان اتفاقات قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: متاسفانه برخی راه پول درآوردن و باج گیری را یاد گرفته‌اند و از موقعیت و جایگاه ملی‌پوشان سوءاستفاده می‌کنند. این ماجرا هم تنها به بازیکنان فوتسال ختم نمی‌شود و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هم درگیر آن هستند.

این مربی همچنین با بیان اینکه برنامه‌ریزی این سودجو از ابتدا برای باج‌گیری بوده است، افزود: خانمی شهرستانی با چهار-پنج ملی پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. او بعد از اینکه تیرش به سنگ خورده، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی را از ملی‌پوشان می‌خواهد. شکایت او نیز ابتدا به حراست فدراسیون فوتبال بوده و سپس به مراجع قضایی بالاتر کشیده شده اما مطمئن باشید ملی‌پوشان فوتسال مرتکب کوچکترین اشتباهی نشده‌اند و خودم به شخصه پیگیر امور حقوقی هستم تا این شیاد نتواند به خواسته‌اش برسد.

وی همچنین با اشاره به حاشیه مشابهی که برای احسان حدادی به وجود آمده بود، به ایسنا گفت: اصلا دوست ندارم ملی پوشان فوتسال وارد چنین فضاهایی شوند چون برخی از آنها بسیار آدم‌های متدینی هستند و هیچ اتهامی به آنها وارد نیست. قطعا هدف این خانم، سودجویی بوده و همین که همزمان با چند ملی پوش، آن هم در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی ارتباط گرفته، گویای همه چیز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ