پیکان کروک و رنو پی‌کی گرن کابریو! +عکس

0
پدیده تبدیل خودروهای عادی به نمونه‌های روباز چند وقتی است که همزمان با ورود خودروهای کروک خارجی رواج پیدا کرده است.

بر اساس ماده ۳۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه ۱۳۹۰ تعویض قطعات اصلی وسایل نقلیه شامل موتور، شاسی، اتاق و نیز رنگ بدون مجوز راهنمایی و رانندگی ممنوع است، و در صورتی که بدون مجوز اقدام به تعویض موارد فوق شود بنا به تشخیص واحد رسیدگی به اعتراضات مندرج در ماده (۵) متخلف ملزم به پرداخت جریمه به مبلغ (یک چهارم تا یک هشتم) قیمت قطعه و یا رنگ تغییر یافته خواهد شد.

برابر ماده ۲۱ فصل ۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی مالک وسیله نقلیه چنانچه قصد تغییر رنگ، یا تعویض هر یک از قطعات اصلی وسیله نقلیه شامل موتور، شاسی و اتاق را داشته باشد، باید پیشتر مجوز لازم را از واحد شماره گذاری راهنمایی و رانندگی دریافت کند.

تعویض دو یا سه رکن از ارکان وسیله نقلیه به صورت همزمان ممنوع بوده و مانع خدمات شماره گذاری خواهد بود و در صورت تعویض منجر به اوراق خودرو می شود.

تصویری از خودروهای پیکان و رنو PK که توسط مالکان بصورت کروک در آمده‌اند را مشاهده می‌کنید:

میزان جریمه تخلفات رانندگی ماشین کروکی قیمت رنو پی کی قوانین راهنمایی و رانندگی خودروهای خاص جرایم راهنمایی و رانندگی پیکان کروکی پیکان اسپورت میزان جریمه تخلفات رانندگی ماشین کروکی قیمت رنو پی کی قوانین راهنمایی و رانندگی خودروهای خاص جرایم راهنمایی و رانندگی پیکان کروکی پیکان اسپورت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ