میرزا آقا میوه فروش اردبیلی ،پاداش حمایت از روحانی را گرفت +عکس

2

«میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.

عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد. یکی از خبرگزاری ها او را در اردبیل پیدا و با او مصاحبه کرد.

میرزاآقا در آن گفت وگوی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را از حلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی شگردهای تبلیغات انتخاباتی پوپولیسم در ایران بیوگرافی میرزا آقا پیرد موسی انتخابات ایران 1400 اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار ایران خودرو اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

ایران خودرو یک دستگاه خودرو وانت تندر به او اهدا کرد.

وی افزود: هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.

«میرزاآقا پیر دوموسی» نیز گفت: از دولت آقای روحانی و کارگران خودروسازی و قطعه سازی تشکر می کنم و امیدوارم زندگی آنها و همه مردم ایران نیز با خیر و برکت همراه باشد.

او گفت: اولین کاری که با این وانت می کنم این است که با خانواده ام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) سفر خواهم کرد.

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حسین اهوازی می گوید

    باز هم تبلیغ پوپولیستی و گیر آوردن یک فقیر در یک جامعه بسیار فقیر به طمع محبوبیت هیجانی. چرا این کارها را دولت در تبریز و تهران و اصفهان انجام نمیده.

  2. حسن می گوید

    پاداش چاپلوسی و پاچه خواریش را گرفت والا به هیچ کجایش نمیخورد که از سیاست سر در بیاورد.البته یقینا با برنامه قبلی دست به این کار زده و به بازی گرفته شده.