مریم معصومی از رویای رئیس جمهور شدن تا عاشق شدن و ازدواج

1

ماجرای عاشقی مریم معصومی در دورهمی فاش شد!

شب گذشته مهران مدیری با پرداختن به موضوع تقلب و کلاهبرداری به تقلب‌های دوران امتحانات مدرسه‌ اشاره کرد و میزبان بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی مریم معصومی شد.
مدیری ابتدا با تعریفی از واژه تقلب، به روش‌های جدید تقلب و کلاهبرداری اشاره کرد و قیمت (سروش جمشیدی) با حضور در صحنه دورهمی به اجرای نمایش پرداخت.
مهمان دورهمی امشب شوهر مریم معصومی زمان پخش دورهمی بیوگرافی مریم معصومی اینستاگرام مریم معصومی

شامگاه شنبه ۶ خرداد ۹۶ برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . مریم معصومی بازیگر جوان کشورمان مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. مهران مدیری اولین سوال خود از بازیگر سه دونگ سه دونگ را اینگونه آغاز کرد.

لیسانس علوم سیاسی و فوق لیسانس روابط بین الملل دارید ، چطور بازیگر شدید؟

مریم معصومی گفت :در دوران جوانی دوست داشتم بازیگر شوم و به همین دلیل علوم سیاسی را انتخاب کردم و اگر روزی شرایطی فراهم شود که رئیس جمهور شوم به خانم ها رسیدگی بیشتری میکنم چون به نظر من واقعا به خانم ها در جامعه ظلم شده است. اما درباره اینکه چطور بازیگر شدم باید بگویم در بین خانواده من هنر جایگاهی ندارد و آنها دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم به همین دلیل من دانشگاه رفتم و به آنها قول دادم تا مرحله دکترا پیش بروم اما در کنار آن به بازیگری روی آوردم و در حال حاضر حدود ۸ سال است که وارد دنیای بازیگری شده ام .

مریم معصومی چگونه بازیگر شد

معصومی با بیان به اینکه متولد شهر تهران هستم و ۳۰ سال سن دارم، به حضور در کلاس‌های استاد سمندریان اشاره کرد و گفت: هشت سال است که کار می‌کنم و از یک سکانس و یک پلان شروع کردم و از ابتدا عزم خود را جزم کردم که راکد نباشم و از سال ۹۰ با سریال «سه دونگ سه دونگ» دیده شدم.
وی با اشاره به اینکه بازیگری با موسیقی تفاوت دارد، از نواختن پیانو در حوزه موسیقی کلاسیک گفت.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» اظهار داشت: خیلی دوست دارم نقش‌های منفی را بازی کنم و یک بار خیلی کوتاه تجربه بازی آن را داشتم و این یکی از خصوصیات اسفند ماهی است.
دوست دارم در این زمینه پیشرفت کنم و علاقه زیادی به بازی در نقش های منفی دارم چون در زندگی شخصی ام آدم منفی هستم و اگر عصبانی شوم خیلی ترسناک میشوم و من در کنار بازیگری یک سال است که پیانو را به صورت حرفه ای آغاز کرده ام.
مهمان دورهمی امشب شوهر مریم معصومی زمان پخش دورهمی بیوگرافی مریم معصومی اینستاگرام مریم معصومی

عشق مریم معصومی در دورهمی لو رفت

مجری برنامه دورهمی پرسید :عاشق شده اید؟

مریم معصومی بازیگر خوب کشورمان گفت :من تفاوت زیادی بین عشق و دوست داشتن قائل هستم من عاشق نیستم اما دوست داشتن در زندگی ام جریان دارد . ماجرای دوست داشتن مربوط به ۳ سال پیش است که هنوز هم ادامه دارد .

خانم بازیگر در جواب مهران مدیری که پرسید چرا ازدواج نمیکنید گفت :ازدواج مقوله بسیار پیچیده ای است. من برخلاف خانم های زیادی که میگویند شوهر نیست باید بگویم یکی از دلایلی که ازدواج نمیکنم تعداد زیاد خواستگارهایم است که انتخاب را برایم سخت کرده است که مهران مدیری در این بخش با خنده گفت پس تکلیف آن عزیزی که دوستشان داشتید چه میشود؟ بله آن آقای عزیز قرار است به زودی خیلی خوشبخت شوند ….

مهمان برنامه دورهمی ادامه داد ازدواج مقوله بسیار پیچیده ای است و من چون آدم مسئولیت پذیری هستم ترجیح میدهم اگر قرار است ازدواج کنم تمام وقتم را برای همسر و فرزندم بگذارم.

مریم معصومی بازیگر جوان سریال های تلویزیون درباره سفیر سندروم داون بودن توضیح داد :من سالها پیش دغدغه انجام کارهای خیر برای بچه های بیمار را داشتم تا اینکه در یک نمایشگاه با بچه های سندرم دان آشنا شدم و در حال حاضر حدود ۵ ماهی است که سفیر این بچه ها هستم و در ادامه درباره این بیماری توضیحاتی را ارائه داد.

مهران مدیری درباره مهم ترین ویژگی مریم معصومی پرسید که گفت:من آدم بسیار دلسوز و مهربانی هستم و اگر کسی بدترین رفتار را با من بکند تا سه بار به او فرصت میدهم و با او رفتار خوبی میکنم اما اگر سه بار مهلت او تمام شود اصلا دیگر روی خوش به او نشان نمیدهم و در جواب پرسش مهران مدیری که پرسید در منزل دست به سیاه و سفید نمیزنید گفت :بله درست است من از بچگی همین طور بودمم اما دستپخت خوبی دارم و اگر تنها باشم از گرسنگی نخواهم مرد.

در بخش پایانی برنامه مریم معصومی درباره احساس خوشبختی که دارد گفت و خدا را برای این حس خوب شکر کرد و با تقدیم کردن یک تندیس که از بچه های داون گرفته بود از برنامه خداحافظی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نا شناس می گوید

    با سلام،الان تو این عکس ایشون مثلاً حجاب دارن!در ضمن اگه بازیگری کار سختیه و درآمدی نداره بهتره تو همون حرفه ای که در اون تخصص دارن فعالیت کنن،در مورد رؤیای رئیس جمهوری هم باید گفت بهتره بجاش دست به سیاه و سفید بزنن و در زمینه خانه داری و همسر داری و فرزند داری مهارت کسب کنند،مردهاتون چه غلطی کردن مونده خانمها،والا خدا هم هیچ زنی رو به پیامبری انتخاب نکرد که اگه دست شما بود میکردید!