ایران به جام‌جهانی صعود کرد قیمت علیرضا جهانبخش دو برابر شد!

0

راهیابی تیم‌ملی به جام‌جهانی تاثیر مثبتی روی جهانبخش داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ بدون شک یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم کی روش در راه رسیدن به جام جهانی علیرضا جهانبخش بود. لژیونر با کیفیت فوتبال ایران که به یکی از مردان ثابت ترکیب تیم ملی تبدیل شده، در بازی با ازبکستان علی رغم اینکه فقط یک نیمه بازی کرد اما در همان فرصت، با پاس گلش به سردار آزمون زمینه صعود برد ایران را فراهم کرد.

حال جهانبخش با توجه به فصل فوق العاده ای که در لیگ هلند پشت سر گذاشت و البته صعودی که با تیم ملی به جام جهانی داشت، شاهد اتفاقی جالب در زندگی حرفه ای خود است. ارزش مالی این بازیکن خوش آتیه بعد از پایان این فصل به حدود دو برابر در بازار نقل و انتقالات اروپا رسید.

در این مدت که علیرضا جهانبخش در فوتبال اروپا حضور داشته، اخبار ضد و نقیض دیگری به گوش رسیده مبنی بر اینکه تیم‌هایی چون منچستریونایتد و چلسی هم این بازیکن را زیر نظر دارند. با این حال این بازیکن تصمیم گرفت فوتبالش را در هلند ادامه بدهد. درخشش جهانبخش در آلکمار هم ادامه داشت و حالا پس از دو فصل حضور در این تیم، تیم‌های دیگری از انگلیس خواهان جذب این بازیکن هستند. واتفورد، برنلی و بورنموث که در لیگ برتر حضور دارند بنا به گزارش دیلی میل این بازیکن ایرانی را می‌خواهند و قصد دارند پیشنهاد خود را به آلکمار ارائه کنند.
در گزارش چند روز قبل روزنامه دیلی‌میل انگلیس آمده که پیشنهاد این باشگاه‌های انگلیسی ۷ میلیون پوند و به عبارت دیگری ۹ میلیون یورو است، در حالی که باشگاه آلکمار این بازیکن را با دو میلیون یورو به خدمت گرفت. حالا انگلیسی‌ها باتوجه به درخشش جهانبخش قصد دارند با پیشنهادی او را از چنگ آلکمار در بیاورند. انگلیسی‌ها در شرایطی فکر می‌کنند پیشنهاد معقولی برای جذب جهانبخش دارند که باشگاه آلکمار اصلاً چنین نظری ندارد. این باشگاه هلندی درآمد سالانه بسیار بالایی از حضور جهانبخش دارد و علاوه بر توانایی فنی او، از توانایی این بازیکن ایرانی در تبلیغات، فروش لباس، جذب تماشاگر و… هم استفاده می‌کند. از همین‌رو شنیده شده هلندی‌ها حاضر نیستند بازیکن ایرانی خود را کمتر از ۱۱ میلیون یورو به فروش برسانند. مسئولان باشگاه آلکمار به نوعی جهانبخش را جواهر تیم‌شان می‌دانند که باعث رونق اقتصادی باشگاه می‌شود و همین مسئله باعث شده آنها به راحتی از این بازیکن دست نکشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ