فیلم در آغوش گرفتن مجری زن و مرد ایرانی در برنامه زنده!

13

در آغوش گرفتن نیما کرمی و همسرش زینب زارع در آنتن زنده تلویزیون

هنگام پخش آهنگی از حامد همایون در برنامه جشن دعوت که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شد دو مجری آقا و خانم برنامه که زن و شوهر هستند یکدیگر را در آغوش گرفتند.

اتفاقی در یک برنامه زنده تلویزیونی رخ داد که موجب جنجال در شبکه های اجتماعی شد. در برنامه زنده تلویزیونی دعوت که با اجرای نیما کرمی و همسرش در شبهای ماه مبارک رمضان پخش میشد یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد. در آغوش گرفتن دو مجری زن و مرد در این برنامه زنده تلویزیونی سوژه شد.

برنامه دعوت از برج میلاد در شبهای ماه رمضان با اجرای نیما کرمی و همسرش پخش میشد.

زینب زارع در مصاحبه‌ای گفته بود: اجرا کاری سخت و سنگین است؛ به ویژه اگر روی آنتن زنده باشید. من به شخصه اجراهای دونفره‌ با شوهرم را دوست دارم و فکر می‌کنم خوب از آب درمی‌آید چون رابطه‌مان در این اجراها همانی است که در واقعیت زندگی مان هم وجود دارد و دوست نداریم برای مردم نقش بازی کنیم. ما در این اجراها از فضای همیشگی‌مان دور نمی‌شویم و فقط سعی می‌کنیم کارمان به اصطلاح کادربندی شده باشد چون مردم برنامه‌هایی را می‌پسندند که حواشی بی‌جهت نداشته باشد. خدا را شکر بازخوردی که از مردم گرفته‌ایم خوب است.

فیلمی از این مجری زن و مرد را  در برنامه دعوت مشاهده میکنید

دانلود

منیع : جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 13 )
  1. رها می گوید

    به به بواقع به به،همین طور پیش برید به جاهای خوبی میرسید،متاسفم بیش از این راه نداره عزیزان،یواش یواش تا همین جاشم دستاورد مهمی هست که بنام شما ثبت میشه،تاریخ شما رو فراموش نمیکنه! قرن هایی باید بگذره،چنین انسانهای نخبه ،فرهیخته،وارسته ای تاریخ به خودش ببینه من که میگم اصلاً نمی بینه،من موندم صدا و سیما چطوری تونسته چنین انسانهایی رو که مجسمه تقوان پیدا کنه یکی از یکی بهتر کاملتر فاضل تر و ….تر!!!!!!!

  2. چکامه می گوید

    همین هان دو روز دیگه که طلاق میگیرن میگی چی شد میگن مگه فضولید به شما چه،ولی الان عشق و عاشقی و همه چیشون به ما مربوطه،معلوم نیست تو صدا و سیما چه خبره،شبکه خصوصی انگار،مملکت که دست یه مشت …. افتاد همین میشه،خوب شما زنت رو دوست داری،شما شوهرت رو به مردم چه،الان باید چکار کنیم ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. پردیس می گوید

      اگه از دست بنده هم کاری بر میاد در خدمتتون هستم ولی بنظرم خیلی به هم میان تو بی حیایی ………

  3. عشقهای سطحی،سست و نمایشی می گوید

    اَه اَه اَه هیچی نگیم بهتره

  4. به ما میگن امل و عقب مونده می گوید

    شما فکر میکنید اینا میفهمن کارشون زشت بوده؟انقدر نشستن جلو ماهواره چرت و پرت دیدن و شنیدن ساده ترین مسائل رو تشخیص نمیدن اصلاً اینا واسشون عددی نیست،دوستانی که میگن زن وشوهر بودن چی میشه،کار به اونجا هم میکشه که نامحرما ….لابد اونوقت هم میگن چکار دارید دلشون میخواد،خلاصه که این ره که میروند به ترکستان است،اینطور پیش بریم اون دنیا کارمون راحتر میشه چون فقط ازمون میپرسن چه گناهایی نکردید؟ بنظرم از این به بعد سعی کنید خصوصاً بچه ها رو از برنامه های زنده دور کنید چون نمیشه پیش بینی کرد اینا قراره چکارایی بکنن!!!

  5. چشمه می گوید

    بنظر من هم راه طولانی رو در پیش رو داریم که با گفتن جملات عاشقانه و سلفی انداختنهای بیربط در خندوانه و دست دادنهای عاشقانه در دورهمی و چندتا برنامه مزخرف دیگه شروع و تا …. ادامه داره،بعد هم یه چند سالی هم زحمت بکشیم کاملاً قبحش میره و عادی که شد میتونیم کاملاً امیدوار باشیم طی چند سال دیگه تموم برنامه های بهتر از ماهواره رو تو صدا و سیمای خودمون که مزین به اسلام ناب محمدی هست پیاده کنیم باشد که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

  6. نار گل می گوید

    از اثرات پول مفتی هست که صدا و سیما به اینا میده،یکی دو تا از این افراد خارق العاده که با تیپا بندازه بیرون اونوقت حساب کار میاد دستشون، و میفهمن چه شبیه امشب!!! برید خدا رو شکر کنید کار دیگه ای نکردن، از مستی خارج شدی برادر که عذر خواهی میکنی،من موندم خونه چکار میکنید آدم اینهمه …….

  7. به ما هم میگن عصر حجری می گوید

    اِ خودشون چه قشنگ لو میدن! ما تازه فهمیدیم پشت صحنه ها چه خبره! بیچاره بچشون چی میکشه از دستشون !!!

  8. به ما هم میگن نسل سوخته می گوید

    تا حالا دست همو گرفتن نشونه عشقشون بود وضع این بود از این به بعد تو خیابون و اینور و اونور فکر کنم زوجها با هر قدمشون یک حرکت رمانتیک انجام بدن و برن فقط مشکلش اینه که شاید کمی دیر به مقصد برسن،که فدای عشقشون امیدوارم عشق و محبت روز به روز بین زن و شوهر های مملکتمون نمایانتر بشه،و بتونیم ان شاء الله با همین حرکات هر چند کوچیک هر ازگاهی فرهنگ مزخرفمون رو کن فیکون بکنیم و هر چه زودتر از این جهالت و عقب موندگی نجات پیدا کنیم و حسرت به دل نمونیم که یه دل سیر هر کاری دوست داریم بکنیم خخخخخخ

  9. علی می گوید

    قبل از این خانم آدینه و آقای هاشمی،آقای جعفری و خانم رامین فر،آقای فرهادی و خانم بخت آور که همین کار را کرده بودن،از اونجائیکه این عزیزان همگی زن و شوهر بودن و هنرمندند،غیر رمانتیک ترینش رو انتخاب کردن واقعاً ازشون بعیده مردم انتظار بیشتری ازشون دارن،اینکارو که عمه بنده هم به من میرسه انجام میده حححححححححح

  10. برخورد خوب می گوید

    بنظرم نه تقصیر آقای کرمی بوده نه تقصیر خانم زارع همش تقصیر آقای حامد همایونه،برادر هنوز نمی دونی دو تا نامحرم به هم میرسن شعر و آواز عاشقانه میخونن نه دو تا محرم ؟؟؟

  11. پیوندتان مبارک می گوید

    از اونجایی که این زوج بگفته خودشون مراسم ازدواجی نگرفته و راهی خونه بخت شدن،ما به همه جوونها توصیه میکنیم این مراسم رو شده با یه بغل کوچیک حتماً بگیرن که اگه نگیرن یه جایی کار دستشون میده،و از اونجایی که در آغوش گرفتن این زوج با برنامه ریزی قبلی بوده خواهشمندیم مردم رو هم از قبل در جریان قرار بدن تا حضار بتونن با لباس مناسب این مراسم شرکت کنن و از رئیس صدا و سیما هم خواهشمندیم مجوز بدن مراسم ازدواج مجری هایی که زن و شوهر هستن با لباس عروس و دامادی برگزار بشه و از اونجایی که به هم محرمن فیلم عروسیشونم بتونن زنده بسازن که همه ببینیم و یاد بگیریم،خیلی هم رمانتیک،باشد که همه رمانتیک بشیم!!!

  12. چکاوک می گوید

    لطفاً بفرمایند مشوق اصلیشون در این موفقیت بزرگ چه کسی بوده ؟ ممنون میشیم!