پدیده جدید تابستان پارتی به همراه شنای مختلط زنان و مردان! /تصاویر

2

تابستان به همان سرعتی که در ایام نوجوانی و روزهای مدرسه نرفتن سپری می شد، می گذرد و چند روزی بیشتر تا پایان آن نمانده. همین موضوع باعث شده تا مشاغل و فعالیت هایی که در این فصل به اوج خود می رسید – مانند تورهای مسافرتی– تمام تلاش خود را برای جذب مشتریان در معدود روزهای باقیمانده بکنند.

تبلیغات گسترده ای که این روزها فضای مجازی را پر کرده و همراه با تصاویری است که جوانان را به سمت خودشان جذب می کند، در تلاش است تا این چند روز  باقیمانده را به بهترین نحو، تبدیل به پول نقد کنند؛ تبلیغاتی همچون اردوهای دانشجویی، تورهای دانشجویی، تورهای گردشگری ، تورهای طبیعت گردی و…عناوینی هستند که به شدت در فضای مجازی تبلیغ می شوند آن هم بصورت کاملا آزاد که هیچ گونه نظارتی بر روی آن نیست و به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای اباحه گری فعالیت می کنند.

هنوز خاطره تورهای مختلط و گردش های دسته جمعی به بهانه همسریابی از ذهنمان پاک نشده بود که حالا “تابستان پارتی” ها از شبکه های اجتماعی و تورهای یک روزه سر در آورده اند و برای جذب مشتری در این روزهای اخیر، به رقابت جدی تر مشغولند؛ تابستان پارتی هایی همراه با شیرجه و شنای مختلط در حوضچه های طبیعی. تورهای یک روزه ای که بیشتر به پارتی های تابستانی می مانند و قبل از آنکه گشت و گذار در طبیعت هدف گردانندگان تور باشد، خوش گذرانی های خاص برایشان اهمیت دارد.

همین چند ماه قبل بودکه  موضوع برگزاری تورهای همسریابی و بر قراری روابط خارج از عرف و شرع به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده بود؛ تورهای یک روزه همسریابی که بیشتر به دامی برای زنان و دختران دم بخت پهن شده بود حالا جایشان را به تابستان پارتی ها داده اند و پا را از قبل هم فراتر گذاشته اند. حالا اما برگزاری تورهای یک روزه طبعیت گردی، آنهم با شباهت های بسیار به یک پارتی تابستانه، فصل جدیدی را در تورهای مسافرتی باز کرده و با به نمایش گذاشتن ولنگاری فرهنگی، بی تفاوتی دردآور برخی مسئولان به اتفاقات جامعه را به رخ می کشد.

تابستان پارتی ها، از جنوب تا شمال

تابستان پارتی ها این روزها، به داستان پر حاشیه ای تبدیل شده اند که هر از چند گاهی از گوشه و کنار  کشور سر در آورده و توجه ها را به خود جلب می کنند. پارتی های مختلطی که به اسم تور های طبیعت گردی برگزار می شوند و در نبود نظارت دستگاه های مسئول به نمادی برای ولنگاری فرهنگی تبدیل می شوند.

عکس های گرداب بن شنا کردن مختلط تور یک روزه ارزان تور همسریابی تور مختلط تور گردشگری داخلی تور طبیعت گردی یک روزه تور طبیعت گردی ارزان تور دو روزه ارزان تابستان پارتی ایرانگردی اردوی مختلط اردوهای دانشجویی مختلط

اواخر تیرماه بود که یکی از تورهای غیر مجاز در شهرستان دزفول سه جوان را به کام مرگ فرستاد و برای چند روز به موضوع داغ اخبار تبدیل شد.۱۹دختر و پسری که برای تفریح به رودخانه چال کندی دزفول رفته بودند ، با وجود داشتن جلیقه نجات و تیوپ درگرداب چال کندی مرگ را در آغوش کشیدند و تا مدت ها به اخبار داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شدند.

۲۹تیرماه از یک گروه ۱۹نفره، سه نفر در  گرداب دره ارواح فرو رفتند تا دره کول خرسون برای همیشه به دره ارواح تغییر نام دهد. در همان ایام که غیر مجاز بودن تور مذکور بر سرزبان ها افتاده بود، کمتر کسی فکر می کرد که سازمان گردشگری پاشنه هایش را برای مقابله با اینگونه تورهای گردشگری بالا نکشد و مقابل فعالیت دیگر تورهای غیر مجاز و پر شباهت به پارتی های تابستانه را نگیرد.با اینکه تنها یک ماه و اندی از اتفاق دردناک چال کندی دزفول می گذرد اما فعالیت برخی تورهای مسافرتی برای جذب جوانان برای شرکت در سفرهای مختلط همچنان ادامه دارد.

تور طبیعت گردی با شنای اجباری!

اینجا شیراز است. تبلیغات مجازی نشان می دهد جوان های شیرازی برای داشتن یک آخر هفته شاد گزینه های زیادی پیش رو دارند؛ از گشت و گذار در حافظیه و سعدیه، تا گشت و گذار در بین جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر. اما در این بین حداقلی نیز هست که پارتی های تابستانه و مختلط را به تمامی جاذبه های گردشگری شهرشان ترجیح می دهند.

عکس های گرداب بن شنا کردن مختلط تور یک روزه ارزان تور همسریابی تور مختلط تور گردشگری داخلی تور طبیعت گردی یک روزه تور طبیعت گردی ارزان تور دو روزه ارزان تابستان پارتی ایرانگردی اردوی مختلط اردوهای دانشجویی مختلط

تبلیغات رنگارنگ تورهای مختلط تنها به گشت و گذار در طبیعت و پایکوبی در طول مسیر محدود نمی شود و برخی افراد و برگزار کنندگان تور در شیراز پا را از این نیز فراتر گذاشته اند و با برگزاری تورهای هفتگی طبیعت گردی، شنای مختلط در حوضچه های آب رودخانه ها و آبشارهای منطقه را نیز تبلیغ می کنند. عکس ها و فیلم های منتشر شده توسط این آژانس ها هم حکایت از تابستان پارتی هایی دارد که دختر و پسر قرار است با شنا در فضای مختلط چند ساعتی را بدون محدودیت های دست و پاگیر سپری کنند!

کافی است با دفتر آژانس تماس بگیری تا کلیات و شرایط این سفر یک روزه برایت توضیح داده شود. “س” سفر، این تور را به صورت هفتگی برگزار می کند و هر هفته طبیعت دوستان و افرادی که خواهان روابط آزاد و افسار گسیخته هستند را میهمان تابستان پارتی مختلط در طبیعت زیبای شیراز می کند.

تنها پرداخت ۶۹هزارتومان به این آژانس مسافرتی کافی است تا مهمان تور یک روزه تنگه گمبیل و شنای مختلط در حوضچه های طبیعی رودخانه باشید. “س” سفر حتی برای طول مسیر هم برای شما برنامه دارد و برای رفاه مشتریان و بیشتر خوش گذشتن به آنها تنها از اتوبوس هایی استفاده می کند که سیستم صوتی  حرفه ای داشته باشند و بساط رقص و پایکوبی تا مقصد مهیا باشد.

تابستان پارتی های شیراز، قوانین خاص خودش را دارد.اینجا شنا و شیرجه زدن اجباری است و اگر با شنا کردن مختلط زن و مرد مشکل دارید بهتر است فکر رفتن به این تور یک روزه را از سرتان بیرون کنید. آنطور که مسئولان این آژانس می گویند پریدن داخل آب و شنا کردن اجباری است و همه باید از هیجان آبنوردی لذت ببرند!!

عکس های گرداب بن شنا کردن مختلط تور یک روزه ارزان تور همسریابی تور مختلط تور گردشگری داخلی تور طبیعت گردی یک روزه تور طبیعت گردی ارزان تور دو روزه ارزان تابستان پارتی ایرانگردی اردوی مختلط اردوهای دانشجویی مختلط

مدیر تور مدعی است مشتری های زیادی در برخی شهرها برای خود دست و پا کرده و تور های یک روزه مختلفی را هم برگزار می کند. قبل از رفتن به برخی از این تورهای یک روزه باید خودتان را برای ۱۸فرود هیجانی آماده کنید چون اینجا شنا کردن و شیرجه زدن های مختلط اجباری است و خواسته یا ناخواسته باید در توری که برایتان پهن شده فرود بیاید!

موضوع چندان پیچیده نیست چون اینبار هم در غفلت مسئولان و نبود برنامه های فرهنگی تور بزرگی پهن شده تا جوانان و فرهنگ جامعه را به صید خود در آورد. تورهای مختلط، تابستان پارتی ها و شنا کردن های مختلط به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده اند و هر روز نیز شاهد ظهور و بروز شکلی نو از هجوم فرهنگ بیگانه در کشور خواهیم بود، یک روز به نام تور های همسریابی و روز دیگر به نام تابستان پارتی ها با شنای مختلط. گویی هر روز تور تازه ای پهن می شود و مسئولان به خواب عمیق تری فرو می روند.

منبع : مشرق نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. اتقوا می گوید

    وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَ‌ىٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیهِم بَرَ‌کَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْ‌ضِ وَلَـٰکِن کَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُم بِمَا کَانُوا یکْسِبُونَ ﴿٩۶﴾ «اعراف» و اگر مردم شهرها ایمان آورده و به تقوا گراییده بودند، قطعاً برکاتى از آسمان و زمین برایشان مى‌گشودیم، ولى تکذیب کردند؛ پس به [کیفر] دستاوردشان [گریبان‌] آنان را گرفتیم. (۹۶)

  2. یحبونه می گوید

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّـهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ… ﴿۵۴﴾ «مائده» اى کسانى که ایمان آورده‌اید، هر کس از شما از دین خود برگردد، به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى‌آورد که آنان را دوست مى‌دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند… (۵۴)