دانش آموزی که در زنگ های‌ تفریح مدرسه میلیونر شد!

1

آکشی روپاریلیا ۱۹ ساله که در سال آخر دبیرستان آژانس آنلاین املاک راه اندازی کرده، عنوان جوانترین میلیونر بریتانیایی را به خود اختصاص داده است. آلن بریتانیایی و هندی تبار است.

شرکت آلن اکنون در رده هجدهم بزرگترین شرکت های املاک در بریتانیا قرار دارد. او شرکتش را با وام ۷۰۰۰ پوندی که خانواده اش برایش فراهم کردند تاسیس کرد و در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد.

او با نام مستعار آلن شوگر شناخته می شود در وقت ناهار مدرسه شروع به فروش خانه ها بصورت آنلاین کرد. آلن فردی را استخدام کرد که در زمانی که او در کلاس درس بود به تلفن ها پاسخ دهد و ارتباط با مشتریان را حفظ کند تا او بعد از کلاس بتواند با مشتریان تماس بگیرد.

 

پدر و مادر آلن هر دو کر و لال هستند و آلن مراقب از آنها را هم بر عهده دارد.

آلن برای فروش هر خانه مبلغ ۹۹ پوند کمیسیون دریافت می کند. سرمایه گذاران طی چند ماه سهام شرکت (Doorsteps.co.uk) او را خریداری کردند و کمی بیشتر از یک سال پس از تاسیس، این شرکت در حال حاضر ۱۲ میلیون پوند ارزش دارد و ارزش خانه هایی که تاکنون فروخته بالغ بر ۱۰۰ میلیون پوند است.

شرکت آلن اکنون در رده هجدهم بزرگترین شرکت های املاک در بریتانیا قرار دارد. او شرکتش را با وام ۷۰۰۰ پوندی که خانواده اش برایش فراهم کردند تاسیس کرد و در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد. برنامه آینده او دو برابر کردن حجم شرکت خود است. آلن گفته است که رمز موفقیت او بکار گرفتن مادران در تجارتش بوده است.

کسب و کار با سرمایه کم سایت جستجوی املاک راه های پولدار شدن بدون سرمایه راز موفقیت راز پولدار شدن جملات موفقیت برترین و موفق ترین استارت آپ ها ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من ایده های استارت آپ آموزش میلیونر شدن آموزش پولدار شدن Akshay Ruparelia

آلن برای کسانی که می خواهند در تجارتشان موفق شوند پنج توصیه دارد:

۱. اگر مادرتان توصیه ای به شما کرد، آنرا بپذیرید. مادران بیشتر از آنچه شما تصور می کنید می فهمند. به همین دلیل من ارتشی از مادران را در سراسر کشور استخدام کرده ام که با شرکت من کار کنند.
۲. کتاب بخوانید، تا می توانید زیاد کتاب بخوانید. بیوگرافی مایکل اولری کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی رایان ایر زندگی مرا تغییر داد.
۳. اگر غریزه شما می گوید که راه اندازی تجارتی کار درستی است آنرا دنبال کنید. هرگز نمی توانید میلیونر شوید اگر ریسک نکنید.
۴. وقتتان را صرف تماشای شوهای تلویزونی مانند جزیره عشق نکنید. سخت کار کنید و پول درآورید. شاید بتوانید در آینده جزیره خصوصی تان را بخرید و هر کسی را که دوست دارید به آنجا دعوت کنید.
۵. تمام وقت کار نکنید. همه ما به کمی آرامش برای شارژ کردن مجدد مغزمان نیاز داریم. من این کار را با بازی تنیس انجام می دهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Agahi90.ir می گوید

    احسنت میلونر جوان احسنت
    درود بر شما مدیر محترم کانال