خانه / بازار / گارانتی ایران خودرو؛ خدمات پس از فروش ایران خودرو چگونه است؟

گارانتی ایران خودرو؛ خدمات پس از فروش ایران خودرو چگونه است؟

قطعات شامل گارانتی ایران خودرو ، دستورالعمل گارانتی ایران خودرو ، ساعت کار نمایندگی ایران خودرو تهران ، ضوابط گارانتی ایران خودرو ، ساعت کار نمایندگی های ایران خودرو در ماه رمضان ، مدت گارانتی ایران خودرو ،گارانتی دیسک و صفحه ایران خودرو ، تلفن خدمات پس از فروش ایران خودرو

هزینه کارت طلایی ایران خودرو مجله خودرو گارانتی خودرو سرویس اولیه ایران خودرو دستورالعمل گارانتی ایران خودرو دانستنی های جالب خودرو خدمات گارانتی ایران خودرو خدمات کارت طلایی ایران خودرو خدمات پس از فروش ایران خودرو ایکو کارت ایران خودرو چیست

هیچ خودروسازی نباید کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد!

سال ۹۳ بود که رضا شیوا، رئیس شورای رقابت با تاکید بر اختیاری بودن ارائه کارت طلایی خودرو به مشتریان گفته: هیچ خودروسازی نمی‌تواند کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد و آنها باید در این زمینه مختار باشند.

همان روزها بود که رضا شیوا تصریح کرده: خودروسازان داخلی براساس ضوابط و قواعد وزارت صنعت، معدن و تجارت باید خودروهای خود را تا ۴۰۰۰ کیلومتر و یا دو سال بعد از فروش ضمانت کنند و هر خودروسازی باید این قانون را رعایت کند.

اظهارات رئیس شورای رقابت در حالی مطرح می شود که ضمانت خودرو تا ۲ سال پس از فروش، با هزینه های ۷۰۰ هزار تومانی تا ۲ میلیون تومان برای مشتری تعیین می شود!

رضا شیوا در بخش دیگری از اظهارات خود گفته: با توجه به این که برخی خودروسازان، خودروهای خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، آن‌ها را تا پایان اقساط بیمه بدنه می‌کنند که تا به اتمام رسیدن اقساط، خودرو کمترین آسیب را ببیند. اما برخی این خدمات را در قالب کارت طلایی به مشتریان ارائه می دهند و مشتری را مجبور به پرداخت مبلغی بابت این کارت می کنند. این در حالی است که این کارت نباید اجباری باشد و باید به صورت اختیاری در اختیار خریدار قرار گیرد، چون هیچ الزام قانونی در مورد این موضوع وجود ندارد.

وقتی ایران خودرو، مشتریانش را فریب می‌دهد

برخلاف اظهارات رئیس شورای رقابت، مشتریان ایران خودرو از فروش اجباری کارت طلایی هنگام فروش خودرو ناراضی هستند. آنها می گویند هنگام خرید محصولات ایران خودرو، به طور اجباری کارت طلایی به آنها فروخته می شود.

با نگاهی به سایت ایران خودرو و هنگام خرید اینترنتی مشخص می شود که در پیش فرض این سایت کارت طلایی خودرو انتخاب شده و مشتریان نمی توانند آن را غیرفعال کنند! بنابراین این افراد به ناچار هزینه بیشتری را برای خرید خودرو متحمل می شوند و پس از تحویل خودرو این هزینه به طور جداگانه در فاکتور فروش خودرو نوشته می‌شود!

هزینه کارت طلایی ایران خودرو مجله خودرو گارانتی خودرو سرویس اولیه ایران خودرو دستورالعمل گارانتی ایران خودرو دانستنی های جالب خودرو خدمات گارانتی ایران خودرو خدمات کارت طلایی ایران خودرو خدمات پس از فروش ایران خودرو ایکو کارت ایران خودرو چیست
گزینه کارت طلایی و سرویس‌های امدادی امکان غیرفعال شدن و عدم انتخاب ندارد! بنابراین مشتریان ایران خودرو، متحمل هزینه این کارت طلایی می‌شوند!

در واقع ایران خودرو با این روش، مشتریانش را فریب می‌دهد و به راحتی کارت طلایی را به آنها می‌فروشد! کارتی که خدمات نه چندان طلایی به مشتریان ارائه می دهد و بارها موجب نارضایتی مشتریان شده است. از سوی دیگر باید گفت که اعتبار این کارت به مدت دو سال یا فقط تا ۵۰هزار کیلومتر کارکرد خودرو است و بیش از آن شامل گارانتی محسوب نمی شود!

تعمیرات گارانتی ایران خودرو

در صورتیکه خودرو دچار نقص فنی گردیده ولی قادر به حرکت باشد و حرکت آن موجب ایراد خسارت و بروز حادثه نگردد می توانید با یکی از مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس گرفته و یا به هر یک از نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو مراجعه نمایید.
تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

دامنه ارائه خدمت
مالکین کلیه خودروهای شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی

روش ارائه خدمات
تماس با مرکز پیام امداد خودرو و یا مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت امداد خودرو

مدارک مورد نیاز
اصل و کپی کارت گارانتی

هزینه
طبق ضوابط کارت گارانتی انجام می گیرد

تعمیرات وارانتی ایران خودرو

چنانچه تعمیرات مورد نیاز خودرو خارج از دوره گارانتی باشد تا زمانیکه خودرو دارای کارت اشتراک طلایی معتبر است، تعمیرات بر طبق ضوابط کارت طلایی انجام خواهد گرفت.
در این حالت می‌توانید جهت دریافت خدمت با یکی از مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس گرفته و یا به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو مراجعه نمائید.دامنه ارائه خدمت
مشترکین شرکت امداد خودرو ایران در یکی از سطوح خدمات طلایی دوستاره، سه ستاره، چهار ستارهروش ارائه خدمات
تماس با مرکز پیام شرکت امداد خودرو و یا مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت امداد خودرومدارک مورد نیاز
  • اصل و کپی کارت گارانتی
  • کپی کارت طلایی

سرویس‌های دوره‌ای ایران خودرو

ه جهت کاهش استهلاک و افزایش طول عمر خودرو، انجام سرویس های دوره ای در فواصل مشخص ضروری است. کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو پس از اخذ دستور کار از مرکز پیام شرکت امداد خودرو موظف به اخذ پذیرش و انجام کلیه سرویس های تعیین شده به صورت رایگان هستند.
تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.دامنه ارائه خدمت
  • مشترکین شرکت امداد خودرو ایران در یکی از سطوح خدمات طلایی دوستاره، سه ستاره، چهار ستاره
روش ارائه خدمات
جهت اخذ پذیرش برای انجام سرویس های دوره ای با یکی از مراکز پیام این شرکت تماس گرفته و یا به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه نمائید. پس از انجام سرویس توسط نمایندگی، در صورت تایید نسبت به امضاء فاکتور نمایندگی اقدام فرمائید.
لازم به ذکر است جهت انجام سرویس های دوره ای خودروی خود می توانید در زمان اعتبار اشتراک و فقط در کیلومتر تعیین شده و در بازه ۵۰۰ کیلومتر قبل و حداکثر ۱۵۰۰ کیلومتر بعد از آن برای سرویس مورد نظر به تعمیرگاه و نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمائید. در غیر اینصورت نمی توانید از خدمات سرویس مزبور بهره مند شوید
انجام سرویس دوره ای بر اساس کیلومتر کارکرد و سطح خدمت و مطابق جدول ذیل می باشد:
سطح خدمتسقف استفاده از سرویس دوره ای
طلایی چهار ستارهاز ۵۰۰۰ کیلومتر تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر
طلایی سه ستارهاز ۵۰۰۰ کیلومتر تا ۴۰۰۰۰ کیلومتر
طلایی دو ستارهاز ۵۰۰۰ کیلومتر تا ۲۵۰۰۰ کیلومتر
مدارک مورد نیاز
  • مدارک شناسایی خودرو
  • اصل و کپی کارت طلایی

 امداد سیار ایران خودرو

در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.
تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.دامنه ارائه خدمت
  • غیرمشترکینی که عمر خودروهای آنها زیر ۱۰ سال است
روش ارائه خدمات
  • جهت درخواست امداد با مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران با شماره ۰۹۶۴۴۰ بدون پیش شماره و سراسری، تماس گرفته و پس از اعلام شماره اشتراک و یا شماره شاسی خودرو خود و ثبت مورد امداد در سیستم، کد پیگیری را دریافت نمائید تا برای پیگیری‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد
  • پس از اتمام تعمیرات سیار، گزارش بازدید و تعمیر خودرو را ملاحظه و در صورت تائید آنرا امضاء نموده، سپس یک نسخه از آن را از امدادگر دریافت نمائید. ضمناً خواهشمند است نظرات خود را در قسمت مربوطه درج کنید
  • در مواردی که قطعات تعویض شده به حساب کارت طلایی و یا گارانتی باشد، قطعات تعویض شده متعلق به شرکت امداد خودرو ایران بوده که توسط نمایندگی و یا امدادگر دریافت خواهد شد
مدارک مورد نیاز
  • مدارک شناسایی خودرو
  • اصل و کپی کارت گارانتی (برای تولیدات شرکت ایران خودرو که مشمول گارانتی هستند)

خدمات استفاده از کارت طلایی دو ستاره

  • امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
  • انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
  • جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
  • تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
  • تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
  • انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف ۲۵۰۰۰ کیلومتر
  • جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط

خدمات استفاده از کارت طلایی سه ستاره

  • امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
  • انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
  • جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
  • تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
  • تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
  • انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف ۴۰۰۰۰ کیلومتر
  • پرداخت هزینه توقف خودرو د رتعمیرگاههای مجاز: روزانه ۱۰۰.۰۰۰ریال تا سقف ۴۰ روز طبق ضوابط
  • جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط

تذکر : چنانچه در خسارت وارده مشترک مقصر حادثه باشد ۵۰% هزینه توقف پرداخت می گردد .

خدمات استفاده از کارت طلایی چهار ستاره

  • امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
  • انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
  • جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
  • جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
  • تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو طی دوره اشتراک
  • تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده طی دوره اشتراک
  • انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف ۶۰۰۰۰ کیلومتر
  • پرداخت هزینه توقف خودرو د رتعمیرگاههای مجاز: ۱۵۰.۰۰۰ ریال تا سقف ۶۰ روز طبق ضوابط
  • جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط
  • تعویض لاستیک مستهلک حداکثر چهار حلقه در یک دوره اشتراک پس از طی ۶۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد در سطح خدمات چهار ستاره

تذکر : چنانچه در خسارت وارده مشترک مقصر حادثه باشد ۱۰۰% هزینه توقف پرداخت می گردد .

نظرتان را ثبت نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

*