هیچ نسبتی بین فرقه دروایش آشوبگر تهران با شهر گناباد نیست

0

حمید بنایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آشوب‌های روز گذشته عده‌ای دراویش تقلبی در تهران، گفت:‌ هرگونه اغتشاش و آشوب و اعتراضی که خارج از مدار قانون باشد محکوم هست و من هم به عنوان نماینده مردم این اقدام ناپسند افرادی که اقدام به اغتشاش و شهید کردن تعدادی نیروی خدوم انتظامی کردند محکوم می‌کنم.

وی افزود: مردم گناباد مردمی هستند که در طول تاریخ انقلاب نشان دادند وفادار به نظام، انقلاب، امام و آرمان‌های رهبری و شهدا هستند و هم اکنون هم در کنار یکدیگر در کمال آرامش و آسایش زندگی می‌کنند. اگر در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی، صبغه گنابادی ها را نگاه کنید یک مورد اغتشاش و آشوب نداشتیم.

بنایی خاطرنشان کرد: با همه خشکسالی، وضعیت بی‌‌آبی، مهاجرت و مشکلات اقتصادی فراوان، نزدیک ۱۲ هزار دانشجو داریم و هیچ نسبتی بین افراد آشوب‌گر دو روز قبل از لحاظ جغرافیایی و کیش و آئین با مردم خوب و انقلابی گناباد وجود ندارد. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که پسوند گنابادی را برای این آشوبگران بکار نبرند. خانواده شهدا، علما و سایر اقشار گناباد در تماس با من از این مسئله ناراحت هستند که چرا پسوند گنابادی برای این فرقه بکار می‌رود.

نماینده گناباد با بیان اینکه گناباد شهر علامه بهلول گنابادی است که رهبر معظم انقلاب ایشان را شگفتی روزگار نامیدند، گفت: شهید کامیاب که در کنار آیت‌الله خامنه‌ای در دوران انقلاب همراه بود، شهید شوریده‌ و… افتخار ما هستند. ما مردم سختکوشی هستیم که با همه مشکلات در روز ۲۲ بهمن حضوری بی‌نظیر داشتیم.

وی افزود:‌ برخورد با هرگونه آشوب و اغتشاش، حق حکومت است و هر اقلیت دینی و سیاسی هم اگر اعتراضی دارد باید از مدار قانون مطالبه‌شان را رسیدگی کنند. اردوکشی خیابانی و ریختن به خیابان و ایجاد رعب و وحشت قابل قبول نیست و جا دارد از نیروی انتظامی و مردمی که با درایت این مسئله را حل‌وفصل کردند تشکر کنم.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ